Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Munnbind på reise nå for tiden

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-22, 10:52   #1
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.945
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Munnbind på reise nå for tiden

Vi skal til Dublin nå til helgen og da lurer jeg på om det er noen som vet om det frmdeles er krav om munnbindbruk noe sted? Er det noen som har reist via Schipol i det siste og vet om man må bruke munnbind der? (Ikke noen krise, men jeg hater virkelig de greiene og håper å slippe)

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-22, 11:09   #2
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Munnbind på reise nå for tiden

Ser ut som schipol krever munnbind
https://www.schiphol.nl/en/page/welcome-back-transfers/

Sitat:

A face mask is mandatory at the airport, untill you have left the baggage reclaim.

Ellers må man vel sjekke med flyselskapet. Jeg har bare reist innenriks de siste par årene, men vet at det ofte står at det ikke kreves munnbind på reiser innenfor Skandinavia. Så da regner jeg med at det betyr at det er mulighet for at de kreves dersom man reiser lenger.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-22, 11:19   #3
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.945
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Munnbind på reise nå for tiden

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Ser ut som schipol krever munnbind
https://www.schiphol.nl/en/page/welcome-back-transfers/


Ellers må man vel sjekke med flyselskapet. Jeg har bare reist innenriks de siste par årene, men vet at det ofte står at det ikke kreves munnbind på reiser innenfor Skandinavia. Så da regner jeg med at det betyr at det er mulighet for at de kreves dersom man reiser lenger.

Fant også den, men så det ikke var oppdatert siden slutten av mars...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-22, 11:33   #4
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.873
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Munnbind på reise nå for tiden

Schipol hadde munnbind i april i hvertfall.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-22, 18:40   #5
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.493
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Munnbind på reise nå for tiden

München flyplass hvor jeg sitter akkurat nå, har en sterk anbefaling men intet påbud. Inne på Lufthansas fly er det påbud. Samme på all offentlig transport.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-22, 19:04   #6
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.945
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Munnbind på reise nå for tiden

Da høres det ut som om jeg må ta med en pakke

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no