|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Lunsj og middag i Oslo lørdag17-åringen og jeg skal på tur. Tips til spisested for lunsj og også middag på lørdag? Aner ikke hva vi ønsker. Vi skal nok overalt og gå mye.
![]() |
#3 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lunsj og middag i Oslo lørdagDet kommer jo veldig an på hva dere har lyst på og liker. Forslag som 18-åringen her liker: Sumo sushi (finnes flere steder), Døgnvill burger (finnes flere steder), Villa Paradiso (pizza, finnes flere steder), Olivia (finnes også flere steder), La Fable (fransk, litt finere, midt i sentrum), BFF Diner (Solli/Bygdøy Alle), El Camino (finnes flere steder, meksikansk). Og ja, reserver bord! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Lunsj og middag i Oslo lørdagDet er Holmenkollstafetten på lørdag. Ekstremt mange bedrifter skal ut å ha bankett. Dere må reservere bord på forhånd!
![]() |
![]() |
#5 |
I mål
|
![]() Sv: Lunsj og middag i Oslo lørdagDet er meldt nydelig vær lørdag. Jeg tror jeg ville forsøkt meg en tur nedom Vippa, kanskje for lunsj? Sikkert ganske fullt, men når man bare er 2 stk som er i stand til å vente litt på en ledig plass, vil jeg tenke det er noe å finne. Så ville jeg bestilt et sted til middag ja, texas i Oslo lørdag. Heiagjengen vår skal invadere en pub allerede før løpet starter (men jeg skal dessverre reise bort og får ikke løpt i år). |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Sv: Lunsj og middag i Oslo lørdag
Ah, godt å vite.
![]() |
#7 |
![]() Sv: Lunsj og middag i Oslo lørdag
Vi har allerede tenkt på Døgnvill etter å ha spist der for et par år siden. Da satt vi i baren på Tjuvholmen en lørdagskveld.
![]() |
#8 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Lunsj og middag i Oslo lørdagHusk at det blir store endringer i kollektivtrafikk i Oslo sentrum og vest ifm stafetten i tilfelle dere hadde planer om å ta buss og trikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Sv: Lunsj og middag i Oslo lørdagVi har planer om å ta buss fra Fornebu inn til sentrum lørdag morgen og retur lørdag kveld. Resten av dagen går vi; vi er glade i å se og utforske.
![]() |
#10 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lunsj og middag i Oslo lørdagHva med Vippa til lunsj, og Golden Chimp til middag? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|