|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Noen som har undersøkt markedet for reisedampjern?Jeg tror prisene er på vei ned, bunnen faller ut av markedet på grunn av pass- og flyplasskrise og etterfølgende redusert reiseaktivitet ...
|
|
|
#3 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har undersøkt markedet for reisedampjern?En som bare stryker bunadsskjorter og hama-perler melder seg også til å følge tråden…. sorry for lite hjelpsom. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
fri
|
Sv: Noen som har undersøkt markedet for reisedampjern?Jeg kjøpte en sånn for litt siden, husker ikke helt hvilken, men den er veldig grei. Like stor som en hårføner og kan jo tas med på tur. Hadde den med på jobbtur nå nettopp, men brukte den ikke, for jeg hadde dampet skjortene mine før jeg dro, og de holdt seg da godt da jeg hang dem opp i skapet på hotellrommet. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Noen som har undersøkt markedet for reisedampjern?På reise, lite aktuelt, men for en som stadig har et tøærkestativ med skorter i stua, og et makk å dra frem strykebrett de ganger ting trenger å glttes (mannen sine og han har vett til stort sett bre kjøpe strykefrie)
|
|
|
#8 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Noen som har undersøkt markedet for reisedampjern?
Livet er generelt for kort for å stryke klær!
2006-2010-2013 Sist redigert av Millen : 24-06-22 kl 09:58. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Permakulturell
|
Ja, men linklær er jo så gode å ha på ...
|
|
|
#10 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Noen som har undersøkt markedet for reisedampjern?For å unngå å stryke på ferie pleier jeg å stryke (det som må strykes) før ferien, henge plaggene opp på sånne enkle stålhengere og pakke i plastposer man får fra renseriene, type 3-4 kjoler eller bluser i hver pose. Disse foldes så og legges i koffertene og kommer frem uten å bli krøllete. Det er virkelig genialt. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Livet er for kort til å stryke klær, punktum!
|
|
|
#12 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Noen som har undersøkt markedet for reisedampjern?Har aldri, tror jeg, vært nødt til å stryke på ferie, men på jobbtur har jeg frisket opp plagg ved å ha varmt vann i badekaret og henge det opp på stanga over, eller la det henge på badet etter en dusj, f.eks. Kan også fukte plagget lett, men da blir det gjerne såpass fuktig at det bør tørke noen timer. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har undersøkt markedet for reisedampjern?Cirrus no 3 fr Stockholm steamery. Den får plass i en koffert også. |
|
|
|
![]() |
|
|