Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Den perfekte håndbagasjen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-22, 01:08   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

Den perfekte håndbagasjen?

Nok en håndbagasje tråd Er jo hot topic om dagen!

Vi må gå til anskaffelse av minst to, kanskje tre kofferter eller bager som går som håndbagasje på fly. Det jeg ser på er egenvekt på dingsen, samt hvor mange liter den kan ta. Og der er det ganske store forskjeller. Den som tar mest tar hele 55 liter (duffeltrillebag) mens de fleste trillekofferter ligger på 32-42 liter.
Har dere noen preferanser? Koffert (hard eller myk) eller trillebag? Noe annet jeg ikke har tenkt på? Finnes kanskje noen fiffige med ryggstropper også?

Jeg har sett på disse:

American Tourister 2,5 kg og hele 55 liter.

Den forelsket jeg meg fullstendig i, men den rommer jo en god del mindre enn den over. Men det kan jo være greit å ha mulighet til variasjon også?

Samsonite Roader duffelbag 2,2 kg og tar 39,5 liter.

Samsonite Base Boost lave 2 kg og 41 liter:

Kom gjern med forslag

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:19.