|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du å reise?Den var enkel- jeg _elsker_ å reise! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Liker du å reise?Før: JA! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Liker du å reise?
Spot on! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Nettopp. Sitter nå på Gardermoen på vei til Stockholm. Holder nå i massevis for meg. Studert og bodd 8 år i USA, reist mye i Europa, og tror nok det blir kortere turer fredag.
|
|
|
#6 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Liker du å reise?Elsker å reise, men selve reisen/transportetappen kunne jeg gjerne vært foruten. Hehe. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Klar
|
Her er jammen jeg og. Kombinert med miljøfokus så blir ikke reising helt det det var. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Liker du å reise?Nei. Jeg blir superstressa av det. Jeg liker å oppleve nye steder, og synes det er fint å ha vært der. Men særlig å planlegge en reise synes jeg er helt pyton. Mannen og jeg skal to dager til Lom, og bare det gjør meg skikkelig, skikkelig stressa.
|
|
|
|
#9 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Liker du å reise?Elsker å reise! Savner det! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
ctrl+z
|
Sv: Liker du å reise?Jeg liker godt å reise, men det har blitt lite prioritert i mange år. Både sykdom og økonomi har stått i veien. Jeg håper det blir mer av det fremover, men det trenger ikke å være så fancy. Det viktigste er å få nye impulser.
|
|
|
#12 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Liker du å reise?Ja!
|
|
|
#13 |
|
Textrovert
|
Sv: Liker du å reise?Jeg har vært glad i å reise, men hater ferieplanlegging og å tenke på hvor mye det koster i kroner og øre. Men jeg jobber med å bli en person som liker å reise, igjen. Jeg har nemlig blitt en person som ikke vil gjøre annet enn å være hjemme og sitte i sofaen, og det kan jeg ikke tillate meg.
|
|
|
#15 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Liker du å reise?Elsker det. Jo rarere, jo bedre- før jeg fikk barn dro jeg nesten sammen med en kollega på ridetur i Mongolia med telt (jeg kan ikke ri). Liker aller best å dra steder med kjentfolk, som vet om autentiske hverdagsting eller flotte steder som vanlige turister ikke så lett kommer seg til eller tenker på. Jeg har derfor raftet i Jordanelven, overnattet på strand på nyttårsaften i Peru og sett grønlandske bygdebarn spille fotball på skoletaket. Elsker det, og tenker at minner har man med seg uansett hva dom skjer ( med unntak av mental sykdom selvsagt).
|
|
|
#16 |
|
intro
|
Her er jeg også. Og jeg kan fint tillate meg det, egentlig.
|
|
|
|
#17 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Liker du å reise?Ja, elsker å reise.
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Liker du å reise?I utgangspunktet ja, men etter å ha fått to barn som ikke nødvendigvis er lette å reise langt med av ulike årsaker, kjenner jeg at jeg ikke har så lyst til å reise langt lenger. I tillegg ønsker jeg å bruke mindre fly. Jeg har vært heldig med at jeg både har reist mye og bodd i utlandet før jeg fikk barn, og fått til noen turer med dem før det ble vanskeligere, så utferdstrangen er i grunnen ikke like stor lenger. Jeg liker fortsatt å reise aleine, men det er jo ikke noe jeg kan gjøre så ofte eller så langt.
|
|
|
|
#19 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
Sv: Liker du å reise?Ja! Elsker å reise |
|
|