|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?Har du et tv-program eller en serie som «bare står på» som liv i stua/på kjøkkenet?
![]() |
#2 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?Nå i sommer har Drømmeslottet på NRK vært en sånn serie. Har sett mye, men også glippet en del, og det gjør ingenting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?Nå i sommer har det vært mye Midsomer Murders og Vera. Alt er reprise, trenger ikke følge med og det er rolig så det funker litt som sovemedisin også.
![]() |
#5 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?Jeg hadde faktisk tenkt å nevne border patrol, og nå finnes det jo så mange varianter. Både fra flyplasser, grenseoverganger, tollstasjoner.
![]() |
#6 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?Ingenting i bakgrunnen her. Jeg bruker tv på samme måte som jeg bruker treningsfunksjonen på klokka; trykker på start når jeg skal løpe og stopp når jeg er hjemme igjen. Tv er lite i bruk hos meg, kan gå uker mellom hver gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?Helt uaktuelt for meg å ha noe susende i bakgrunnen. Det genererer bare stress synes jeg. Eneste jeg har i bakgrunnen er musikk, ikke engang radio funker. Gjør som Retz; slår på når jeg skal se, av når jeg er ferdig.
![]() |
![]() |
#9 |
wizzzard
|
![]() Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?No går det i Murdoch mysteries. Det er digg å ha noko å skli litt inn og ut av. Kan sikkert sjå alle sesongane mange gongar før eg får med meg alt.
![]() |
#10 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?Her går det i nyheter og sport. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Musk
![]() Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?Helt i bakgrunnen vil jeg ikke ha noe som helst (utenom ESC en gang i året), men hvis det er litt sånn holde på med mobilen og kikke halvveis, går det i hageprogrammer, neste sommer (episoder jeg har sett før) og diverse border patrol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Slow reader
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?Fotball, sykkelritt eller nrks saktefjernsyn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?Jeg pleier ikke å ha på TV i bakgrunnen, men jeg synes at QI ville fungere bra til det. De tar opp veldig mye forskjellig i løpet av programmet så om man ikke fikk meg seg noen av temaene gjør det ingenting.
![]() |
#14 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?Jeg bruker radioen til formålet. Ha på noe som jeg kan høre hele eller deler av. Går i ulike kanaler fra NRK, jeg utstår ikke reklame og liker innholdet deres.
![]() |
#15 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?17-åringen bruker Friends (særlig når hun skal sove på sofaen), mannen bruker sport eller nyheter. Jeg velger stort sett av-knappen. Jeg liker ikke å ha bråk i bakgrunnen og ser bare TV når jeg setter meg ned for å se noe spesielt. Er det ikke noe jeg vil se fullt og helt skrur jeg av og setter på musikk i stedet. Når jeg er alene ser jeg nesten ikke TV. Litt unntak om vinteren, da kan jeg ha vintersport som bakgrunnsstøy. Får en egen stemning av vintersportlyd. I alle fall i starten av sesongen.
![]() |
#16 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?Mandelmanns gård.
![]() |
#18 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?Cloud nine. Modern familyish serie.
![]() |
#19 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?AV-knappen!! Mannen har på TV hele tiden, selv når han ikke ser på, og når han sover på sofaen. Han foretrekker å sove til Seinfeldt etter jobb med fjernkontrollen i hånden.
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Beste tv-program eller serie som går i bakgrunnen?Ingenting. Jeg skrur på når jeg skal se noe, og skrur av når jeg er ferdig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|