|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvilken lydbok-app?Vi har familieabonnement på Nextory og liker den godt. Vi finner alle noe å lytte til, det gjorde vi ikke på Storytel. På Fabel fant jeg mest, fordi jeg liker norske forfattere. Nextory har en blanding, blant annet Erika Fatland, som vi alle hører på.
![]() |
#3 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken lydbok-app?Jeg har Fabel, mye norsk litteratur. Grei pris og lite fuzz.
![]() |
#4 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilken lydbok-app?Vi er veldig fornøyd med Nextory |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hvilken lydbok-app?Jeg har Storytel. Jeg prøvde Nextory i sommer, og sleit med at det manglet omtale av boken på veldig mange lydbøker. Det var frustrerende, når jeg prøvde å finne noe nytt å høre på. Ellers opplevde jeg utvalget hos de to som veldig likt. Jeg liker at Storytel har mye på svensk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hvilken lydbok-app?
Jøss. Kan det ha vært en feil i appen? Jeg meldte fra til dem om det også, at det var håpløst når så mange bøker manglet omtale. Nå kommer jeg ikke på hvilke bøker jeg søkte på (vanligvis trashy greier), ellers kunne vi jo testet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Borte
|
![]() Sv: Hvilken lydbok-app?Storytel fungerer godt for oss foreløpig. Det er vel mest jeg og minstejenta som bruker den daglig.
![]() |
#9 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hvilken lydbok-app?Foretrekker Storytel fordi den er brukervennlig, og ikke minst at det er veldig mange svenske bøker å lytte til. På svensk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
can-jur
|
![]() Sv: Hvilken lydbok-app?Jeg har hatt Storytel i mange år. Har lytta med gjennom snart 1000 bøker.
![]() |
![]() |
#11 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hvilken lydbok-app?Jeg har nettopp bytta fra fabel til storytel fordi jeg hadde lytta meg gjennom alt jeg ville lese.
![]() |
#12 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hvilken lydbok-app?Jeg har hatt Fabel i mange år nå, er veldig fornøyd med den.
![]() |
|
|