|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Garnalternativ: Double Sunday og en tråd tynn kid silkUngen skal strikke en oppskrift som har disse to trådene i oppskriften. Dersom hun bare skal bruke en trå, hva kan vi gå for da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
frakoblet
|
![]() Sv: Garnalternativ: Double Sunday og en tråd tynn kid silkJeg skrev først et innlegg med strikkefasthet i Sunday, ikke Double Sunday.
![]() |
#3 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Garnalternativ: Double Sunday og en tråd tynn kid silkTakk for tips. Ser ut til at Sandnesgarn Kos kanskje kan brukes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Garnalternativ: Double Sunday og en tråd tynn kid silkJeg har erstattet det med Drops Nepal, det funker (Jenny jacket fra Petite Knit). I oppskriften til Champagne Cardigan, som også har samme garn, sier den at strikkefastheten er 18/10 på pinne 4,5 - du finner mange alternativer med samme strikkefasthet her.
![]() |
#5 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Garnalternativ: Double Sunday og en tråd tynn kid silkKjenner ikke til garnet men jeg nekter å strikke med 2 tråder.
![]() |
|
|