|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva har gjort deg glad i dag? #14Den forrige ble full, jeg åpner en ny.
![]() |
#2 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14I dag er jeg glad for at jeg bråhavnet på en uplanlagt liten jazzkonsert. En venninne jeg ikke har møtt på lenge skulle dit, kom i siste liten på å sende meg en melding og spørre om jeg tilfeldigvis hadde tid og lyst til å være med, noe jeg tilfeldigvis hadde. Og en halvtime senere var vi der. Veldig bra konsert og hyggelig treff med venninne.
![]() |
#3 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14Feirer boligsalg i utlandet med et glass portvin. Godt å slippe å tenke på et hus som står tomt i et annet land (arvet av faren min). Nå får noen andre ta det i bruk.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14At jeg ikke backa ut, men faktisk turte å bli med på badstue og bading i kveld! Jeg er verdens største pyse på kaldt vann (dvs alt under 30 grader), og ikke er jeg allverdens begeistret for varme heller. Skulle dermed ikke tro at kombinasjonen av badstue og bading dermed fenget, men det gjorde det! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14Jeg har så mange ting å være glad for i dag at jeg ikke helt vet hva jeg skal fokusere på, men et møte vi hadde grua oss lenge til gikk mye bedre enn forventet.
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14I dag er jeg veldig glad for å si hade til mannen som stakk på jobb klokka sju, til tolvåringen som gikk på skolen klokka 8 og til toåringen jeg leverte i barnehagen før jeg dro på jobb selv. Ikke fordi jeg ikke liker familien min, men fordi det er normalt. Ingen er syke, ingen skal dø, alle fungerer - vi er heldige!
![]() |
![]() |
#7 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14Jeg skal på lunsj-til-lunsj-samling med gode kollegaer, i nyjobben (3 mnd ansiennitet) for lederutviklingskurs. Det er så hyggelige mennesker og så gøy med en arbeidsgiver som har en plan og investerer i kompetansebygging og teambuilding
![]() |
#8 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14I dag er jeg helt alene hjemme på jobb. Du verden som jeg har fått unna ting og tang. Over skjermen ser jeg stikkveien til oss og tujahekken til naboen. Ikke en lyd, ingen folk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
koko
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14Jeg har hatt så lyst på en boblekåpe, men følt på at jeg vil se ut som en stort monster i en slik. I dag prøvde jeg en forholdsvis rimelig en på Jula. Jeg måtte ned en størrelse fra hva jeg tenkte (sympatiske størrelser, ikke jeg som har krympet) og jeg ser ut som et helt vanlig menneske som ikke liker å fryse. Lite monstertendenser. Så nå har jeg varm, deilig kåpe til vinteren.
![]() |
#10 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14I dag er jeg utrolig glad for å jobbe med dyr. Ikke mennesker. Sitter på forelesning om arbeidslivspsykologi og lærer om vold, rus, trusler, utestenging etc på arbeidsplassen.
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
Mens jeg er glad for at jeg har så innmari fine kolleger i den nye seksjonen min. Det er virkelig en helt super gjeng.
Sist redigert av Tjorven : 03-11-22 kl 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
can-jur
|
Det er godt å høre. Jeg har faktisk aldri vært ansatt, ut over noen få sommerjobber og 1,5 år som avløser. Så jeg har aldri hatt kollegaer. Pussig å tenke på egentlig.
![]() |
![]() |
#14 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14I dag er jeg glad for at jeg bor i Norge og at helsevesenet er gratis og at man får hjelp når man trenger det. Rent imponert over hvordan man blir tatt i mot og at man får grundig undersøkelser. Har hatt 2,5 dager på sykehuset nå, og selv om det er litt ventetid så tas det undersøkelser og man følges opp. Blir skrever ut nå og skal få ERCP-undersøkelse poliklinisk. Men veldig glad for at ting undersøkes og tas på alvor. Skatt skal man betale med glede.
![]() |
#16 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14Gjennomført 2. gangsintervju som jeg syntes gikk bra, satt tom over tilmålt tid ( ikke mye, men litt). Så nå må jeg bare vente og se om det blir en 3. runde på meg neste uke.
Storesøster- 06 Lillebror- 10 Lillesøster -13 Sist redigert av Millen : 03-11-22 kl 16:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lesende
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14Badekaret mitt, jeg elsker det fortsatt. Det er så godt å ligge i varmt vann og kjenne hvor godt det gjør der jeg verker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem siden: Mar 2008
Du finner dessverre noe av dette hos oss. Men i går og forleden har jeg kost med valp. Så det finnes noen lyspunkter der.
![]() |
#20 |
Lesende
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14Ennå en ting å være glad for i dag: Jeg fikk handlet, i en og samme butikk, tre ullstrømpebukser, tre behåer, fem par sokker og to par ullvanter. Nå går det minst tre år til neste gang jeg trenger påfyll av slikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|