|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Har du hus eller leil. i utlandet?Event.kor kunne du tenkt deg å ha kjøpt? |
![]() |
![]() |
#2 |
Har fått nytt nick
|
![]() Sv: Har du hus eller leil.i utlandet?[quote=tiril;509061]utlandet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Toten-området
![]() |
![]() Sv: Har du hus eller leil.i utlandet?Fatter'n eier et større område i Spania, så det blir en tur dit i ny og ne.. selv kunne jeg tenkt meg et hus i Tampa Bay, Florida.. eller i New Zealand *drømme*
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du hus eller leil.i utlandet?Foreldrene mine har hus i Spania. Det er deilig for meg, som ikke behøver å tenke på utgiftene, men alltid har tilgang til gratis feriebolig.
![]() |
#5 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Har du hus eller leil.i utlandet?Når jeg vinner i Lotto skal jeg kjøpe leilighet i Zürich.
![]() |
#7 |
Peppy!
|
![]() Sv: Har du hus eller leil. i utlandet?Jeg kunne tenke meg en bolig i Frankrike. Ikke leilighet, heller et chateu. Da ville jeg dyrket druer og ligget ved svømmebassenget i hagen dagen lang. Det blir det nok ikke noe av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har du hus eller leil. i utlandet?De vi reiste med til Kreta nå snakket med en Kreter om dette her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Har du hus eller leil. i utlandet?Har en drøm om leilighet i Kroatia. Har ikke råd akkurat nå, men har en vag plan om å sjekke ut mulighetene sammen med et vennepar om noen år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Har du hus eller leil. i utlandet?Jeg kunne tenkt meg et hus i Santa Cruz, California. En type bungalow med en litt bohemaktig og koselig stil. Noe ala dette; |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du hus eller leil. i utlandet?Jeg drømmer om feriehus på en eller annen liten gresk øy. Jeg skulle sittet i døråpningen og drukket rødvin, og begynt på min første bok |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du hus eller leil. i utlandet?Mathias ....: York skal vere veldig fint! Absolutt en plass eg kunne vurdert også! Synes det er så herlig på engelske bygda. Men det er jo denne ku galskapen i sør england då....skrekk og gru... |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du hus eller leil. i utlandet?
Ser veldig lekkert ut!!!!!! |
![]() |
![]() |
#14 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Har du hus eller leil. i utlandet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Skrekkøgle
|
![]() Sv: Har du hus eller leil. i utlandet?Jeg vil, jeg vil, jeg vil.
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder. Sist redigert av Nabbe : 17-08-07 kl 21:32. Årsak: Feil link, fant ikke den rette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Har du hus eller leil. i utlandet?Hadde jeg vært steinrik hadde jeg hatt hus og leiligheter over hele verden!
![]() |
#20 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du hus eller leil. i utlandet?Eg kunne ha tenkt meg eit tradisjonelt murhus på Jylland |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|