|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
finner ut av mye
|
![]() Julegaver som ikke skal sendesHar dere tips til julegaver som skal sendes til England? Aner ikke hva jeg skal finne på som er både enkelt og rimelig til dame på 41 og mann i slutten av sekstiårene. Kan være hjemmelaget, men da må det være superenkelt. Sist redigert av frukt : 01-12-22 kl 23:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Julegaver som skal sendes(Hvorfor må du gi til dem?
![]() |
#3 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegaver som skal sendes-Bilder av jentene, evt bildekalender
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 21-11-22 kl 13:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Julegaver som skal sendes
Jeg får alltid gaver, så jeg føler jeg bør gi noe tilbake. Jeg få sånt som klær, hudpleie, te og sjokolade, så det trenger ikke å være voldsomme greier. Å bestille fra Amazon var lurt. Slipper porto da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
finner ut av mye
|
Takk for tips. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Julegaver som skal sendesJeg hadde sendt en bildekalender av jentene. Hyggelig med bilder av familie man sjelden ser og grei pris til porto.
![]() |
#7 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegaver som skal sendesVi pleier å sende årets store norske film til våre venner i England, og bruker gjerne Amazon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Earthling
![]() Sv: Julegaver som skal sendesJeg ser heller ikke noe særlig på norske filmer. Men siden du ikke har gjort det før, er det mye du kan velge blant. Vi har sendt Trolljegeren (som var ganske stor internasjonal suksé), Kon-Tiki, Kampen om Tungtvannet (NRK-serie med en god del engelsk) og en del annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Julegaver som skal sendesHadde bedt barna lage en fin tegning hver og kjøpt et par plater melkesjokolade.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Julegaver som skal sendesRema1000 har store plater Freia og Stratos til kr 20 pr stk. De veier jo ikke så mye heller. Noen slike med rødt bånd rundt og et par fine tegninger gjør susen.
![]() |
#14 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Julegaver som skal sendesAndre ordner gaver fra barna, så dette blir bare fra meg tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Kjøper ikke alle filmer online for tiden? Har folk videospillere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Earthling
![]() Sv: Julegaver som skal sendesJeg sa at vi hadde kjøpt på Amazon, men mistenker at det egentlig var Platekompaniet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Julegaver som skal sendesJeg har innsett at jeg orker ikke å styre med å finne dvder med engelsk tekst. Har 2 barn og 3 jeg er tante til som må få gaver, og jeg har ikke funnet ut hva jeg skal kjøpe enda. Tror jeg skal prioritere det, og heller gi beskjed til de i England om at det ikke blir noen gaver i år. Eventuelt bestille noe fra Amazon hjem til de. Men hva det skulle vært vet jeg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Earthling
![]() Sv: Julegaver som skal sendesDet skjønner jeg, frukt. Det krever litt jobb. Norske kalendere er en annen gave vi pleier å sende til England. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|