Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Mørk grønn eller blå fløyelskjole?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-22, 13:40   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.530
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mørk grønn eller blå fløyelskjole?

Lillesøster skal ha denne kjolen på seg i jula og hun vil at vi skal matche. Jeg synes sånn mor/datter-matching er utrolig kleint, så samme farge utgår. Men mørk blå eller grønn kunne vært kult. Jeg lurer derfor på om dere har noen tips? Den må gå til kneet og har ermer til albuene, og ikke for mye (helst ingenting) utrigning, siden jeg har null pupper og arr på overkroppen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-22, 13:42   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.530
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mørk grønn eller blå fløyelskjole?

Mener kanskje velour, ikke fløyel...

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-22, 13:57   #3
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.156
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mørk grønn eller blå fløyelskjole?

Floyd har flere varianter. Salg har de og. Jeg ville gått for grønt, men det er fordi rødt og grønt er julefarger for meg.

https://www.floyd.no/kjoler/julekjol...hoCtyoQAvD_BwE

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-22, 14:15   #5
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mørk grønn eller blå fløyelskjole?

Artig med to simultane forslag!

Jeg har den modellen som heter Cissy i flere farger ( ). Den er veldig fin, men når litt over knærne på meg som er 1,60, og ermene går ikke helt til albuen.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-22, 14:44   #6
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.156
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mørk grønn eller blå fløyelskjole?

Great minds think alike. Eventuelt så er vi bare lite kreative.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-22, 15:03   #7
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mørk grønn eller blå fløyelskjole?

Match her har fra VaVite og et anna merke som heter noe med ...two.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-22, 23:39   #8
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.458
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mørk grønn eller blå fløyelskjole?

Part two tenker jeg

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-22, 09:49   #9
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.107
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mørk grønn eller blå fløyelskjole?

Part two så jeg en grønn velourkjole i i går. Litt lang og med lange ermer og tekkelig utringning.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-22, 09:51   #10
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.107
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mørk grønn eller blå fløyelskjole?

Denne. Men den så lengre ut, mulig modellen er veldig lang.

Dyr, da, ser jeg.


https://www.parttwo.com/nb-no/green-...xoCFosQAvD_BwE

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-22, 12:35   #11
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mørk grønn eller blå fløyelskjole?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Denne. Men den så lengre ut, mulig modellen er veldig lang.

Dyr, da, ser jeg.


https://www.parttwo.com/nb-no/green-...xoCFosQAvD_BwE


Jeg prøvde en VaVite-kjole; den nådde meg til rett over kneet og jeg er lav. Disse kjolene hang på samme stativ og så ikke lengre ut enn VaVite-kjolene.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-22, 14:22   #12
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.107
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mørk grønn eller blå fløyelskjole?

Det var mye på Floyd i Grensen, så jeg da jeg gikk forbi der i sted. Noen skikkelig fine buksedresser også.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-22, 23:08   #13
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mørk grønn eller blå fløyelskjole?

Jeg har en rød og en grønn velourkjole fra Ricco Vero som oppfyller kravene dine. Dog helt lange ermer.

Ligner på denne, men mine er annerledes i ryggen.
https://www.boozt.com/no/no/kaffe/ke...xoC128QAvD_BwE

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-22, 23:35   #14
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mørk grønn eller blå fløyelskjole?

Jeg kom nå i skade for å kjøpe denne på black week-tilbud (B-Young). Den blir antakelig lysere enn det du ser etter. Videre har den noen striper og litt glitter som kanskje gir et litt annet inntrykk.

https://kikigram.dk/shop/bypinea-v-d...nsentChanged=1

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 7912E8F8-A652-4F84-8164-A7D68121C27F.jpg (5,0 KB, 18 visninger)
__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-22, 09:20   #15
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.530
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mørk grønn eller blå fløyelskjole?

Takk for mange gode tips! Hadde ikke tenkt på å sjekke Floyd.

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Jeg har en rød og en grønn velourkjole fra Ricco Vero som oppfyller kravene dine. Dog helt lange ermer.

Ligner på denne, men mine er annerledes i ryggen.
https://www.boozt.com/no/no/kaffe/ke...xoC128QAvD_BwE

Den var fin! Er stoffet slik at det klistrer seg veldig til kroppen? Jeg er litt skeptisk til om jeg vil ha så tettsittende kjole, siden jeg er ukomfortabel med all den løse huden jeg har nederst på mangen. Men den var jo veldig fin.

Hvordan er boozt å handle fra? Rekker jeg å bestille og sende tilbake før jul om jeg gjør det nå?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-22, 09:54   #16
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.803
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mørk grønn eller blå fløyelskjole?

Boozt var veldig kjappe sist jeg handla derfra, 3 dager kanskje?

Det var forøvrig et bomkjøp, kjøpte feil versjon av den part two-kjolen som er lenka til lenger opp, tror den fins i tre forskjellige lengder, så det blir retur, og så drar jeg på senteret og kjøper den "riktige" i dag. Veldig fin kjole forøvrig, kjempefin kvalitet i stoffet, skimrende og juleaktig, fins i både blå og grønn. Og fasongen gjør at man kan spise så mye julemat man vil

Her blir vi tre jentene dermed "matchende" i velur i år, 5 åringen i syrinfarget kjole, mor i blå og tenåringen i svart velur buksedress


Sist redigert av Galathea : 25-11-22 kl 10:15.
Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-22, 10:17   #17
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mørk grønn eller blå fløyelskjole?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Takk for mange gode tips! Hadde ikke tenkt på å sjekke Floyd.



Den var fin! Er stoffet slik at det klistrer seg veldig til kroppen? Jeg er litt skeptisk til om jeg vil ha så tettsittende kjole, siden jeg er ukomfortabel med all den løse huden jeg har nederst på mangen. Men den var jo veldig fin.

Hvordan er boozt å handle fra? Rekker jeg å bestille og sende tilbake før jul om jeg gjør det nå?

De har Floyd Gloria Velvet i mørkegrønn på BYoung på Oslo S, hvis det er enklere for deg? Den er veldig lik denne.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-22, 14:54   #18
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Tommel opp

Sv: Mørk grønn eller blå fløyelskjole?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Denne. Men den så lengre ut, mulig modellen er veldig lang.

Dyr, da, ser jeg.


https://www.parttwo.com/nb-no/green-...xoCFosQAvD_BwE

Bare fordi jeg er nysgjerrig og vanligvis trenger lange kjoler (knærne mine er langt ned ) sjekket jeg - 122,5cm er langt! Sånne vanlige til-rett-over-kneet-kjoler er vanligvis oppunder 95cm lange.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-22, 15:15   #19
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.958
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mørk grønn eller blå fløyelskjole?

ko:ko har og mange fine kjoler som tilfredstiller kravene dine.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-22, 16:42   #20
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mørk grønn eller blå fløyelskjole?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Denne. Men den så lengre ut, mulig modellen er veldig lang.

Dyr, da, ser jeg.


https://www.parttwo.com/nb-no/green-...xoCFosQAvD_BwE

Den er til halv pris på boozt nå tror jeg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no