|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Frosten kom, er det for seint å redde inn oliventreet mitt?Det har vært flere netter med 3-7 minusgrader, har doffen daua? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Frosten kom, er det for seint å redde inn oliventreet mitt?Jeg hadde tatt inn doffen og sett om det gikk. De tar vel kvelden ganske raskt hvis de er døde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Frosten kom, er det for seint å redde inn oliventreet mitt?Ta den inn nå, så tror jeg det går bra. I verste fall er doffen dau.
![]() |
#4 |
can-jur
|
![]() Sv: Frosten kom, er det for seint å redde inn oliventreet mitt?Ta det inn, men ikke inn i stuetemperatur. Sett det kjølig og la Doffen få tid til å akklimatisere seg.
![]() |
![]() |
#5 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Frosten kom, er det for seint å redde inn oliventreet mitt?Takk dere! Da skal Doffen reddes, kanskje vi slipper å sende den på feriekoloni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Frosten kom, er det for seint å redde inn oliventreet mitt?Det hender da en sjelden gang at det blir både minusgrader og snø også i oliventreland (i følge min greske tidligere kollega, hvis svigerfamilie driver olivenproduksjon), så jeg tror de tåler litt i alle fall.
![]() |
|
|