Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Isolde planlegger bryllup

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-07, 20:52   #1
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.696
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Isolde planlegger bryllup

I dag er det 2 måneder og 3 dager til vi gifter oss. Jeg bruker mye tid på planleggingen for tiden. Er bare uker siden jeg begynte skikkelig.

Ting jeg har gjort:
Brudekjole, Sko , smykke , Øredobber er kjøpt inn.
Lokale og Kirke er bestilt og Invitasjoner er levert ut.
Jeg har funne ut hvilke brudebukett, kake og mat jeg skal ha men det er ikke bestilt. Skal snakke med servitøren til uken og så bestille etter det.
Er i kontakt med en fotograf som er veldig treg på å svare på mail.

på onsdag var jeg på ikea og kjøpte pynt til bordene. Er blågrønt organza stoff som skal være løpere mitt på bordet. Telysestaker som skal stå innimellom. Skåler som skal fylles med turkis dekorsand og så skal jeg ha kubbe lys oppi. dekorroseblader i hvit/lime som skal strøes utover.

Jeg vurderer å sy gave poser av stoffet til løperen som skal fylles med noe (tips?) som med silkebånd skal bli bordkort til de 25 som kommer til middag.

Har en forumveninne som skal spille Trompet i kirken.


Ting som må gjøres:
Mannen må få klær han og.
Mat og kaker må bestilles
Fotografen må bestilles helt.
Snacks må kjøpes inn.


*forsetter tråden senere*

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 20:55   #2
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isolde planlegger bryllup

Gratulerer som vordende brud!

Men du - bilder er obligatorisk i en sånn tråd.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 20:58   #3
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isolde planlegger bryllup

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg vurderer å sy gave poser av stoffet til løperen som skal fylles med noe (tips?) som med silkebånd skal bli bordkort til de 25 som kommer til middag.

Love Hearts (snopet) har jeg sett flere har valgt å fylle disse posene med. Eller små sjokoladehjerter o.l.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 21:11   #4
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Isolde planlegger bryllup

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Love Hearts (snopet) har jeg sett flere har valgt å fylle disse posene med. Eller små sjokoladehjerter o.l.

Eller enkelt og greit riskorn.

Gratulerer med det forestående bryllupet. (Vi er forresten fornøyd med bildene av lillebror fra Vargas. )

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 21:30   #5
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.696
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isolde planlegger bryllup

Bilder ja.. hadde jeg hatt så.. får jeg tid i morgen kan jeg ta bilde av brudekjolen.

Har bestemt meg for å prøve å bruke en lokal fotograf som er en del billigere enn vargas. Men om han ikke svarer snart går jeg til varga like vel.

Eller vent litt..

Her skal vi gifte oss:



Og her skal vi ha festen:

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 10:30   #6
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Isolde planlegger bryllup

Der så det skikkelig koselig ut! Så spennende med giftemål da Lykke til med de videre forberedelsene.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 11:22   #7
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Isolde planlegger bryllup

Gratulerer.
Tenkte at det kanskje var greit å bestille frisør (både til deg og mannen).

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 11:24   #8
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.696
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isolde planlegger bryllup

Jeg har mest sansynlig en bekjent som skal gjøre det svart og mannen har ikke så mye å frisere

men skal sjekke opp at alt er i orden.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 15:24   #9
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.696
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isolde planlegger bryllup

Nå har jeg kommet litt videre.

så i dag kommer litt bilder:

Bordet halveis pyntet:



Snopet som skal være i gaveposene:


Kjolen min: kostet 1800kr, skal få syd inn snøring i ryggen så da kommer den på 2200.


2 av 3 brudepikekjoler bestilt på amazon.com til 360kr stk inn til norge ( alle er lik, tvillinger på 5 og en 2 åring) :

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 15:30   #10
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.429
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Isolde planlegger bryllup

Det var en fin brudekjole!

Skal du ha slør eller noe lign i tillegg?

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 15:31   #11
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.696
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isolde planlegger bryllup

Nei slør er ikke akkurat meg, men vurderer diadem eller noe sånt i håret..

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 15:55   #12
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.033
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isolde planlegger bryllup

Lykke til og blomster på forskudd. Har du tenkt på taler, toastmaster, ev. sanger, takk for maten og slikt noe?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 16:40   #13
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Isolde planlegger bryllup

Bare et lite innspill til bordet ditt - kanskje det blir litt mye med turkise kubbelys?

Jeg ville kjøpt inn noen litt større gjennomsiktlige vaser (rette - fra Åhlens eller Ikea) og fylt de med vann og lagt hvite roser oppi. La litt av stilken sitte på. Det blir veldig flott - og så kan du heller bruke mange, mange slike små skåler med te-lys oppi.

Kjolene var fine og stedet hvor dere skal gifte dere så veldig bra ut! Dere kommer til å få en flott dag - lykke til med bryllupsforberedelsene. Det virker ikke som om du stresser for mye og det tror jeg er viktig for å kose seg også med forberedelsene. (Snakker av erfaring...)

  Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 16:49   #14
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.696
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isolde planlegger bryllup

jeg har bestilt lime nelikker akkurat like som skal være i buketten til å ha i de vasene som står på bordet.

ble kansje litt mye med lime kubbelys, skulle de kanskje vert hvite?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 16:54   #15
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Isolde planlegger bryllup

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

jeg har bestilt lime nelikker akkurat like som skal være i buketten til å ha i de vasene som står på bordet.

ble kansje litt mye med lime kubbelys, skulle de kanskje vert hvite?

Ja det kan være lurt - spesielt om du skal ha fargede blomster i vaser.

Uansett er det lurt å "prøvepynte" slik du gjør!

  Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 18:12   #16
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.429
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Isolde planlegger bryllup

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Bare et lite innspill til bordet ditt - kanskje det blir litt mye med turkise kubbelys?

Eller ta hvit "pyntesand" under kubbelysene. Det bryter det turkise litt opp.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 18:34   #17
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.435
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Isolde planlegger bryllup

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Eller ta hvit "pyntesand" under kubbelysene. Det bryter det turkise litt opp.

Du kan også bruke hvit grovsalt, det blir like pent, men er rimeligere.

Har du tenkt på noe som du kan ha rundt skuldrene om du fryser utover dagen/kvelden?

Dette kommer å bli et kjempeflott bryllup!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 11:00   #18
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.696
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isolde planlegger bryllup

Hvilken eller andre forslag?

1:

2:

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 11:03   #19
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.524
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isolde planlegger bryllup

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Love Hearts (snopet) har jeg sett flere har valgt å fylle disse posene med. Eller små sjokoladehjerter o.l.

Det fikk vi i et bryllup. Godt å "knaske" på noe mellom hovedrett og dessert. (Ihvertfall hvis det går noen timer mellom rettene. ).

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 11:10   #20
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.435
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Isolde planlegger bryllup

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.


2:

Nummer 2 var fin!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no