|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Hvilken seng eller madrass som gjesteseng?Jeg er ute etter en seng som skal brukes som gjesteseng. Den må fungere godt å ligge på, men håper samtidig å finne en som ikke er alt for dyr. 140-150 centimeter bred. Ikke sovesofa.
![]() |
#4 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken seng eller madrass som gjesteseng?Vi kjøpte sovestol på Ikea. Helt genial og god å ligge på.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvilken seng eller madrass som gjesteseng?
Medium. Måtte bytte ut min som var fast.
![]() |
#9 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvilken seng eller madrass som gjesteseng?Husk at å få en 140 rammemadrass inn hvis det er trapper og trang adkomst, kan være vanskelig. Vi sleit nok med å få 120-senga opp trappeoppgangen her jeg bor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Hvilken seng eller madrass som gjesteseng?Har ennå ikke kjøpt ny gjesteseng. Vi får absolutt ikke 140-madrass ned den trange rekkehustrappa! Takk igjen for den påminnelsen, ea! 160-seng tar for mye av rommet. Dermed utgår vel IKEA?
![]() |
#12 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hvilken seng eller madrass som gjesteseng?Jeg ville sett på Jysk som ea anbefaler.
![]() |
#13 |
koko
|
![]() Sv: Hvilken seng eller madrass som gjesteseng?Vi kjøpte Säbövik frå IKEA. Den er slett ikkje dum å ligge på. Eller i.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilken seng eller madrass som gjesteseng?Men for øvrig, må du ha rammemadrass? Om det ikke er rammemadrass så regner jeg med at de som kommer fra IKEA kommer opp trappen, de kan bøyes eller er praktisk pakket så at de ikke tar stor plass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Hvilken seng eller madrass som gjesteseng?Takk for tips! Nei, må ikke ha rammemadrass. Er de så praktisk pakket at de vil gå ned en veldig trang trapp, altså? Med nød og neppe vi klarte å få ned sovesofaen vi har der nå.
![]() |
#17 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvilken seng eller madrass som gjesteseng?Springfjærmadrasser er jo litt bøyelige, men du kan også kjøpe en god skummadrass. Jeg sover veldig godt på min fra Wonderland med en overmadrass oppå. Hvis du går for en myk madrass kan du jo ha en fast overmadrass i tillegg, eller motsatt, så dekker du ulike behov. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|