|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Er dette OK å ta opp?Vi har et lite toalett like utenfor soverommene og trapp ned til første etasje. Det er ikke noe vifte der, ikke noe luke, ikke vindu, og dermed ingen luftemulighet.
![]() |
#2 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dette OK å ta opp?Det er ikke urokkelig. Det er et helt greit spørsmål.
![]() |
#5 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Er dette OK å ta opp?Ikke urimelig å be om lufting den veien, synes jeg.
![]() |
#6 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Er dette OK å ta opp?Det kommer litt an på hvor kaldt det blir i overetasjen, om jeg hadde syntes det var en god løsning. Men et urimelig spørsmål ville jeg nok ikke kalt det uansett. Man kan jo være uenig om hva som er optimal løsning.
![]() |
#7 |
heimføing
|
![]() Sv: Er dette OK å ta opp?Du har ikke vært urimelig. Han derimot, hvis han insisterer på å spre do-lukt og ikke minst dospray-lukt på den måten, i stedet for å gå ned til et toalett med bedre luftemulighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Er dette OK å ta opp?Luftinga er eventuelt bare 3-4 min, og tok det opp I sommer, har ikke vært aktuelt nå på vinteren. Poenget hans var visst at dette var urimelig å i det hele tatt spørre om.
![]() |
#9 |
koko
|
![]() Sv: Er dette OK å ta opp?Slikt er ei heilt vanleg lita sak som ein tar opp når ein bur i samme hus. På nivå med "Kan vi ha vannkokaren på venstresida av benken i staden for høgre, eg synast det er meir praktisk" og andre småting som kjem opp i den daglige drifta av ein heim.
![]() |
#10 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Er dette OK å ta opp?
Akkurat. Jeg spurte etter konkrete eksempler på hvordan jeg hadde vært urimelig. Dette var det han kom opp med.
![]() |
#11 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Er dette OK å ta opp?Ha, da skulle han vært her. Her må man sette på vifte, lukke opp vindu og tåle at jeg står utenfor å ROPER at man ikke trenger sitte der inne i tre kvarter. Urimelig du, liksom.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|