|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
finner ut av mye
|
![]() Når man er misfornøyd med en tjenesteHva gjør man da? Kan man klage og be om en form for kompensasjon? Noen har kanskje fått med seg at jeg har problemer med trådløst bredbånd fra Telia. De skryter av hvor stabilt det er, men hos meg har det vært ustabilt mesteparten av tiden. Har ringt kundeservice 8 ganger de siste ukene, og nå sitter jeg her uten internett fordi hun jeg snakket med fikk ikke fikset det. Jeg ringte i går også, og da ble det fikset, og jeg fikk beskjed om at de har sendt nye nettverkskabler og strømforsyningen. Så nå må jeg pent vente på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.855
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når man er misfornøyd med en tjenesteSåklart kan du klage. Jeg har god erfaring med å klage på Telia (lenge siden vi har hatt problemer nå). Har stort sett tatt det på chat og fått kompensasjon i form av avslag på regning tre ganger. De har vel logg på at du har vært i kontakt med dem også |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Når man er misfornøyd med en tjenesteDu er tålmodig! Jeg hadde byttet for lengst … Det er vel det mektigste våpenet du har. Er det bindingstid, bør det være lett å argumentere for at du ikke får produktet de lover bort.
__________________
It takes a forum to raise a child |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Når man er misfornøyd med en tjenesteJeg skulle gjerne ha byttet til Lyse, men det er ikke kabel bort til huset, så jeg måtte ha gravd sjøl for å koble meg på, og det ville kostet mange tusen. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|