|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
finner ut av mye
|
![]() Lureri på finn?Jeg kjøpte en Remarkable på finn tidligere i dag av en selger som ikke har synlig navn på annonsen, og ingen vurderinger. Så for en liten stund siden var det plutselig nok en annonse for en Remarkable i samme by. Men med vurderinger og navn, og det er samme navn som den andre selgeren. Vedkommende har tydeligvis to profiler, og mye å selge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lureri på finn?Jeg synes absolutt det er grunn til å være oppmerksom. Ta gjerne screenshots av aktuell info. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Lureri på finn?Det har vært omtalt flere svindelsaker fra finn.no nå før jul. Felles er at de selger ting de ikke har og ønsker å få deg til å forhåndsbetale. Sjekk alltid om profilen er godkjent med BankID. Finn har også flere gode tips.
![]() |
#5 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Lureri på finn?Tror ikke det er noen godkjenningsprosedyre i den forstand? Kan ikke huske at jeg har godkjent noe når jeg får pakke? Men kan godt hende man rekker å legge inn en klage før pengene går ut. Jeg synes å huske at kvitteringen kommer en dag eller to etter at pakka er levert, og den har kommet i postkassa med Helthjem, har ikke kvittert på noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|