Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor finner jeg matte til sekskantet ...

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-07, 16:48   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor finner jeg matte til sekskantet ...

... lekegrind?

Vi kjøpte en veldig fin sekskantet lekegrind til lillebror, med blått trekk og mønster med stjerner og bamser. Men nå er han blitt større, og vi har tenkt å senke den ned et hakk, og ta bort det som ligger som beskyttelse langs sprinklene slik at han kan se mer, men han kan jo ikke ligge rett ned på sponplaten heller.

Er det noen som vet om det finnes noen sekskantete lekematter som man kan få tak i å ligge oppi? (Vi kjøpte sånn skum-puslespill-med-tall, som vi tenkte å skjære til, men det ble ikke særlig bra.)

Gammel 18-08-07, 16:56   #2
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor finner jeg matte til sekskantet ...

Baby Dan har sekskantet lekegrind med matte i, jeg mener å ha sett at disse mattene også selges løst.

Forøvrig vil jeg jo tro det er lett å klippe til et tykt teppe og eventuelt sy bånd langs kanten slik at den kan knytes fast i sprinklene? Eller få en av de flinke sydamene her inne til å sy deg en matte dersom du ikke syr selv?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 22:24   #3
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sy det selv! Det gjorde jeg, vel og merke til en firkantet en. Legg inni en dyne eller lignende, så blir det mykt og godt.

Gammel 18-08-07, 22:26   #4
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nja, jooo ... jeg kan jo forsåvidt det, men jeg hadde nå lyst på skumplastunderlag alà lekemattene hvis det finnes.

Gammel 18-08-07, 22:28   #5
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har jeg ikke sett. Det går jo an å ringe til f.eks. Simobutikken og høre hva de har, i og med at de selger den type lekegrind.

Gammel 18-08-07, 22:53   #6
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Vi kjøpte voksduk (en billig en, med frosker ), og la inn noen lag med et stygt fleeceteppe jeg hadde liggende. Stiftet voksduken fast på baksiden av plata.

Jeg har i tillegg sydd et underlag da, men greit å ha litt polstring i bunnen uansett, og voksduken er lettvint å tørke av.

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:10.