|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har du selskinnssko? I tilfelle, bruker du dem?Jeg ser stadig færre selskinnsko der ute. Innbiller meg at de fleste som eier slike ikke bruker dem |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Har du selskinnssko? I tilfelle, bruker du dem?Haha! To år siden jeg lurte på det samme! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Har du selskinnssko? I tilfelle, bruker du dem?Nei, det har jeg ikke eid siden jeg var barn på 80-tallet. Lurer på om min mor har ett par stående på Geilo, men tror ikke akkurat de er i bruk der heller.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Har du selskinnssko? I tilfelle, bruker du dem?Jeg har aldri eid slike, heller ikke som barn. Kan ikke huske å ha sett noen heller, og jeg har hukommelse tilbake til 80 tallet (deler av det i alle fall, født i 79) selv om jeg sikkert ikke var så opptatt av andres sko da
![]() |
#5 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Har du selskinnssko? I tilfelle, bruker du dem?Mamma hadde, jeg har aldri brukt dem. Vet hun følte seg veldig fin og moderne på åttitallet.
![]() |
#6 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Har du selskinnssko? I tilfelle, bruker du dem?Jeg har ikke. Kunne tenkt meg å ha de på skikkelige kalde dager, for liker ikke å fryse.
![]() |
#7 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Har du selskinnssko? I tilfelle, bruker du dem?Jeg hadde i ungdommen, og siden jeg bor i Bergen var jeg stort sett vår på beina.
![]() |
![]() |
#8 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Har du selskinnssko? I tilfelle, bruker du dem?Jeg har, på hytta, og bruker dem mye. Har et par Kamik (også kalt barnehagesko av familien) som er varmere, og som jeg bruker når det er kaldere enn 20 blå. Yngste (18) har også et par som hun faktisk tok med hjem fra hytta i går fordi hun ville bruke dem hjemme også (men de er muligens av reinskinn). Her i Tromsø er selskinnsko et ganske vanlig syn.
![]() |
#10 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Har du selskinnssko? I tilfelle, bruker du dem?Ja, men har aldri brukt de. Mest fordi jeg glemmer de litt, står i kjelleren. Jeg har arvet av en tante. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har du selskinnssko? I tilfelle, bruker du dem?Dette svarte jeg i forrige tråd.....skal ikke brukes i morgen eneste.
![]() |
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Har du selskinnssko? I tilfelle, bruker du dem?Jeg har ikke, men de er et relativt vanlig syn i Oslo, på både unge voksne og voksne. De selges ikke lenger på Lille Vinkel, tror jeg. De var veldig oppe i hipstermotebildet for noen år tilbake, men tror muligens det har dabbet litt av etter appropriasjonsdebattene. Kan hende noen kvier seg for å bruke det.
![]() |
#13 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har du selskinnssko? I tilfelle, bruker du dem?Jeg fikk også slike i ungdommen. De er nå parkert på hytta, og der har de nok vært i 30 år...., men er sjelden i bruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Har du selskinnssko? I tilfelle, bruker du dem?Jeg hadde et par i oppveksten som jeg slet helt ut. Jeg har egentlig lyst på nye, men da jeg så på dem i en butikk helt nylig (februar) ble jeg jo helt mørkeredd av prisen!
![]() |
#16 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Har du selskinnssko? I tilfelle, bruker du dem?Jeg hadde skaller i barneårene, men de var ikke så praktiske i fuktig vær, så ganske lite brukt. Tror de var laget av reinskinn, ikke selskinn.
![]() |
#17 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Har du selskinnssko? I tilfelle, bruker du dem?Men har du ea hatt lugga ?
![]() |
#19 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Har du selskinnssko? I tilfelle, bruker du dem?Jeg har, fant de på finn for noen år siden og det var et røverkjøp. Tror aldri jeg har brukt de, da.
![]() |
|
|