|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Fornye ekteskapsløftene2025 har vi vært gift i 25 år. Sist redigert av Pelen : 11-04-23 kl 17:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fornye ekteskapsløfteneJeg tenker at dersom det skal være en seremoni trenger man ikke noen til å "ha det", det kan man for den sakens skyld gjøre selv eller at en venn (f.eks. forlovere, om det skulle være akuelt) kan si noen ord? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Fornye ekteskapsløfteneTakk for innspill, Charlie. Vi har begge lyst på å gjøre noe mindre bare for oss og kanskje noen nære venner. Store festligheter har vi hatt en del av og det er veldig hyggelig, men også mye jobb. Jeg vil bare ha kosen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Fornye ekteskapsløfteneEgentlig har jeg lyst å dra til Seychellene eller en uke på safari i Afrika og en uke på Zanzibar eller noe lignende (men jeg vil veldig gjerne tenke på miljøavtrykk også). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Fornye ekteskapsløftene
Om dere tenker noe så kostbart tror jeg dere må være edruelig om dette med å ha med venner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Leser
|
![]() Sv: Fornye ekteskapsløfteneIngen innspill, men ååååå så romantisk!
![]() |
#7 |
|
Det blir selvsagt uten venner (unntaket er bestevennene våre som vi alltid ferierer med, de kunne ha blitt med). |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Fornye ekteskapsløfteneVi har vært gift i 25 år i år, men fornyet faktisk løftene på en palmestrand i Filippinene for flere år siden. Mannen orget det hele, overraskelse for meg og det var en nydelig dag og et minne for alltid. Hotellet hadde pyntet på stranden og stilte med fotograf og en seremonimester (tror han var kokk til vanlig - hahahaha - men det spiller jo ingen rolle). Vi fikk kake og champagne på stranden og middag etterpå. Sønnen vår var til stede. Han syntes det var fint men var litt redd for at noen av de andre gjestene skulle se oss. Hahahaha. Sist redigert av liefje : 11-04-23 kl 18:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Fornye ekteskapsløftene25 år er i hvert fall veldig verd å feire. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Fornye ekteskapsløfteneÅ, nå kom jeg på at 35-års feiringen vi skulle hatt i fjor ble avlyst pga mye trist. Det kan vi gjøre noe med, litt forsinket, på familieferien i juni. På Korfu, det skulle passe perfekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Fornye ekteskapsløfteneVi drømmer/snakker om løftefornyelse på en strand på Rarotonga. Litt langt å reise, så mulig det bare blir med drømmen, men det er en fin drøm.
![]() |
#12 |
flisespikker
|
![]() Sv: Fornye ekteskapsløfteneVi vurderte, ganske seriøst, Las Vegas for å feire sølvbryllupet vårt.
![]() |
#14 |
Tja...
![]() Sv: Fornye ekteskapsløfteneHar ingen tips men høres flott ut. Kanskje en fin inngang på livet videre nå når barna blir store og er på vei/er ute av redet.
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Fornye ekteskapsløfteneVi har tenkt litt mer og kommer frem til at vi ikke har nok feriedager igjen for å dra et sted i utlandet. 25-års bryllupsdagen vår er på en tirsdag, en av de dølleste ukedagene |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
En som trener
|
![]() Sv: Fornye ekteskapsløfteneUlønnet ferie/permisjon, er det et alternativ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Fornye ekteskapsløfteneVi feiret 10-års bryllupsdag på Le Negresco i Nice, og bodde der en langhelg. Det føltes svært eksklusivt. 20 feiret vi på Michelin her i byen.
![]() |
#18 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Fornye ekteskapsløfteneFarris bad ligger på en nydelig strand. Det er såpass kort reisevei at det fint kan gjøres med bare en overnatting, eller dere kunne eventuelt gjort det helgen før og så blitt værende til tirsdagen?
![]() |
#19 |
Musk
![]() Sv: Fornye ekteskapsløfteneVi fornyet løftene på en strand på Filippinene. Seremonimester var food&beverage-manageren, men det spilte jo ingen rolle. Dere kan få hvem som helst til å stå for dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Dere kan prøve å ringe henne https://www.proff.no/selskap/stavern...er/IGHZXIU0C7B hvis dere velger Farris Bad. Hvis hun driver denne bisnissen enda kan hun kanskje kunne ordne en seremonimester, jeg har hørt at hun er en «fikser». |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|