|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Finne på med 19 år gammel amerikaner i Oslo-området?Hm. En amerikaner jeg er venn med på Facebook og har møtt noen ganger har en sønn på 19 som kommer til Norge i august. Hva er gøy å finne på i Oslo-området da? Usikker på om han kan bo hos oss, vi har ikke gjesterom. Vil jo gjerne ta han med på noe billig og lokalt som er ok, og han kommer fra en sporty familie. Tror han er her en dag eller to.
![]() |
#5 |
Unik
![]() Sv: Finne på med 19 år gammel amerikaner i Oslo-området?
Bor veldig landlig i USA, er bereist og meget sporty mht ski, terrengsykkel osv. Ideelt sett skulle vi tatt han med på Gaustatoppen eller slikt, men jeg går jo med tempo som en snegle og kan vanskelig konkurrere med sporty 19-åring.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Finne på med 19 år gammel amerikaner i Oslo-området?Gaustatoppen hadde vært perfekt, men tror du ikke han koser seg uansett om du går sakte? Klatreparken på Tryvann også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Unik
![]() Sv: Finne på med 19 år gammel amerikaner i Oslo-området?Jeg kjenner ham ikke og har aldri møtt ham, men har sendt faren en mail. Og med tilbud om gudstjeneste i vår lokale kirke også, hehe.
![]() |
#9 |
Trøtt
|
![]() Sv: Finne på med 19 år gammel amerikaner i Oslo-området?Jeg tenker at naturen rundt her er spesiell selv om man er bereist. Nettopp det med byen og naturen så tett. Jeg ville tenkt:
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finne på med 19 år gammel amerikaner i Oslo-området?Holmenkollsvevet!
![]() |
#11 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Finne på med 19 år gammel amerikaner i Oslo-området?
Det ble nevnt som en mulighet til de på det amerikanske krigsskipet også. Uten sammenlikning forøvrig.
![]() |
|
|