|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Er det greit å sende en 17-åring til Rhodos alene?Sønnen vil jobbe som dj på Rhodos i to uker og synes jeg er skikkelig skikkelig kjip som sier nei.
![]() |
#2 |
heimføing
|
![]() Sv: Er det greit å sende en 17 åring til Rhodos alene?Hadde også sikkert sagt nei, dersom han ikke var vant å reise utenlands på dj-jobber, eller gjør slike jobber rundt om i Norge. I min vurdering ville jeg tenkt på om han har vært der før, hvem har hyret han, finnes det en kontrakt, etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er det greit å sende en 17-åring til Rhodos alene?Er det snakk om nå? Rhodos er vel evakuert på grunn av de enorme brannene?
![]() |
#4 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Er det greit å sende en 17-åring til Rhodos alene?Rhodos nå er vel rimelig uaktuelt, ja.
![]() |
#5 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Er det greit å sende en 17-åring til Rhodos alene?
Kun enkelte områder er evakuert, har venner der nå som er på «normal ferie» akkurat nå. Men hadde ikke sendt en jmynfig dit nå, nei. Tror ikke ellers heller.
![]() |
#6 |
![]() Sv: Er det greit å sende en 17-åring til Rhodos alene?Jeg stoler på gutten, og han klarer fint å reise rundt, men jeg stoler ikke på folk rundt og heller ikke på skogbranner etc. selv om de har begynt å si det er trygt igjen. Han er nettop blitt 17 i slutten mai.
![]() |
#8 |
![]() Sv: Er det greit å sende en 17-åring til Rhodos alene?Nei, han er alene. 17 år, og det er et festested med folk uten hemninger og jeg er redd for hva som kan skje ham. I tillegg til skogbranner.
![]() |
#9 |
can-jur
|
![]() Sv: Er det greit å sende en 17-åring til Rhodos alene?Ingen av mine hadde fått lov til det nei, med mindre det var et VELDIG seriøst og voksent opplegg rundt det hele. Var det viktig av andre grunner (feks at han sikter på å bli proff dj og denne jobben er en dealbreaker) så ville jeg blitt med ned. Men jeg er kjip og streng
![]() |
![]() |
#11 |
![]() Sv: Er det greit å sende en 17-åring til Rhodos alene?Han har allerede spilt på Palmesus junior og får andre oppdrag rundt om så ikke en dealbreaker ihht cv. Men jeg ville også planlagt ferien min etter dette, om jeg hadde fått beskjed i god tid så jeg kunne vært med…!
![]() |
#13 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Er det greit å sende en 17-åring til Rhodos alene?Min 18 åring er på Rhodos nå, i Rhodos by, de er ikke berørt av brannene på annen del av øya, utover evakuerte som ble plassert rundt på hotellet deres og noe strømbrudd tidligere.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Er det greit å sende en 17-åring til Rhodos alene?Jeg hadde ikke tenkt det var ok.
![]() |
#15 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Er det greit å sende en 17-åring til Rhodos alene?Her hadde svaret vært nei.
![]() |
#17 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Er det greit å sende en 17-åring til Rhodos alene?Jeg hadde ikke gjort det. Har varslet at 11/06 ungen heller ikke skal på russetur til syden neste år. Selv om DJ og russetur er to forskjellige ting.
![]() |
#18 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det greit å sende en 17-åring til Rhodos alene?Jeg aner ikke i forhold til alder og sånn, men uansett ville jeg aldri reist til Rhodos nå.
![]() |
#19 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Er det greit å sende en 17-åring til Rhodos alene?Akkurat nå på grunn av brannene - ikke søren. Uten brann - kanskje, men da hadde jeg måttet kommet ned underveis eller hatt annen trygghet. Synes 17 er for ungt for et sånt miljø. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Er det greit å sende en 17-åring til Rhodos alene?Absolutt ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
|