|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nine pine - erfaringJeg har bare kjøpt to joggebukser og en bukse med sleng(?)/rette bein (husker ikke, den var ikke til meg), og de er ikke av stoff som nupper. Så jeg aner ikke hvordan andre plagg er. Men plaggene jeg har kjøpt har veldig god kvalitet. Og kundeservicen er super. Sist redigert av Hyacinth : 20-08-23 kl 22:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Nine pine - erfaringJeg er veldig fornøyd med min, men jeg har ikke brukt den så mange ganger. Den ser hvert fall ut til å holde seg veldig fin i stoffet. Jeg kjøpte den litt for stor i livet, de er litt romslige i størrelsen. Jeg vet ikke hva den heter, men de som er helt rett i bena.
![]() |
![]() |
#4 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Nine pine - erfaringJeg har den som er litt vid i bena, eller helt rett. Uansett, jeg har brukt den mye, den nupper ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Nine pine - erfaringJeg har nærmest bodd i min joggebukse det siste året. Ingen nupper og god kvalitet.
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Nine pine - erfaring
Den har jeg kjøpt til datteren min. Altså den som er som en joggebukse, men ser ut som en dressbukse, omtrent. Veldig fin! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Nine pine - erfaringDet er den som ser ut som dressbukse jeg har. Veldig fin fasong, og det er ikke mange sånne bukser jeg passer. De fleste er jo alt for lange.
![]() |
![]() |
#8 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Nine pine - erfaringJeg har den som ser ut som en dressbukse. Utrolig behagelig på og genialt for pygmeer som meg at den finnes med kortere lengde! Har brukt den mye, og den ser enn så lenge like fin ut.
![]() |
#10 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Nine pine - erfaringDe så fine ut! Noen som vet om det er butikker som fører merket i Oslo så jeg kan prøve?
![]() |
![]() |
#11 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Nine pine - erfaringJeg har den som ser ut som en dressbukse, men kjennes ut som yogapants. Veldig god å gå med, men litt klam i varmen på skinnseter da den er laget av noe plastlignende resirkulerte greier.
![]() |
#12 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Jeg mener de kun kan handles hos merkets nettbutikk? Jeg har også lyst på, men nøler fordi jeg ikke helt vet hvilken størrelse jeg skal bestille.
![]() |
#13 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Nine pine - erfaringDe kan kjøpes i nettbutikken og i den fysiske butikken i Stockholm. Men det er gode størrelsesguider.
![]() |
![]() |
#14 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Nine pine - erfaringJeg kan bare føye meg inn i rekken av fornøyde kunder. Jeg har både Asana Jogger med og uten kant nederst, og den med vide ben som er mer som en vanlig bukse. Størrelsene syns jeg er normale til litt romslige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() |
![]() |
#16 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Nine pine - erfaringJeg har også kjøpt den som nesten ser ut som en vanlig bukse. Fin i passform og behagelig å ha på. Har brukt den på lang flyreise og funket fint til det. Har ikke hatt den så lenge, så kan ikke si noe om kvalitet. Enig i at den er normal til litt stor i str. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Nine pine - erfaringJa, det er god stretch og romslig i størrelsen. Jeg har den benlengden som heter "longer"(32 tommer), tror jeg, og den er lang nok til meg og mine nokså lange ben. jeg er 176 cm.
![]() |
#18 |
Personlig pessimist
|
Jeg har den i grå. Den er så mørk koksgrå at den ser svart ut i skapet.
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nine pine - erfaringJeg blir også bombardert av annonser for disse, og er frista til å prøve. Om jeg er normal str 38, bør jeg kjøpe S el M da tro? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Jeg gikk for M, men kunne nok også hatt S...... |
![]() |
![]() |
![]() |