|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Coop Extra tørrfôr til hundNoen som har erfaring med dette foret?
![]() |
#3 |
Superaktiv
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Cooper Extra tørrfôr til hundEr det en ting jeg ikke ville vært gnien på så er det fôr til hunden. Vi gir Orijen og det har hatt veldig positiv effekt på helsen til hunden vår. Om det er mye fyllstoff og korn i Coop maten ville jeg sett meg om etter noe annet. Royal Canin prøvde vi en periode men fikk en hund med matt pels og dårlig matlyst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Cooper Extra tørrfôr til hund
Takk for tips!
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Coop Extra tørrfôr til hundDet er ikke et eneste av fórene som selges i matbutikk jeg ville brukt til mine hunder. Det er stort sett bare fyllstoff og oppmalt avfall fra dyreskrotter. De har gjort det ordentlig dårlig i stort sett alle tester. Dårlig fór gir fort økte dyrlegekostnader, så man kan fort risikere å spare seg til fant. Hundene trenger også mer av et såpass dårlig fór, så man kan liksom ikke sammenligne kilopris direkte heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
can-jur
|
![]() Sv: Coop Extra tørrfôr til hundDagligvarefôr er som flere sier ofte fullt av ting hunden ikke kan fordøye og dermed går det mye fôr og blir mye bæsj. Vi bruker Labb og det funker fint her. Samme ordning med hver sjette sekk gratis.
![]() |
![]() |
|
|