|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Protonterapeut
|
![]() Høyre (Bergen) vil innføre lærerbonus (bt.no)
Det jeg lurer på, er hvordan i alle dager en skal unngå at dette blir basert på trynepolitikk?
![]() |
#2 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Høyre (Bergen) vil innføre lærerbonus (bt.no)Må jo bli trynepolitikk... Det er vanskeligere å måle resultatet av mennesker enn det er i enkelte private bedrifter.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 20-08-07 kl 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Høyre (Bergen) vil innføre lærerbonus (bt.no)Dette skaper nok et kjempegodt arbeidsmiljø blant lærerne, og trivsel på jobb.
![]() |
#4 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Høyre (Bergen) vil innføre lærerbonus (bt.no)Himmel.
![]() |
![]() |
#5 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Høyre (Bergen) vil innføre lærerbonus (bt.no)
Vi kommer til å raske med oss hele potten, nolo. INGEN kan vel overse vår sjarm og skjønnhet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Protonterapeut
|
![]() |
#7 |
Fola Blakken
|
Du har selvfølgelig rett. Skal vi stemme Høyre?
![]() |
![]() |
#9 |
Protonterapeut
|
Som de jo ikke kommer til å bryte.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Høyre (Bergen) vil innføre lærerbonus (bt.no)Nei nei nei nei nei og atter nei. Jeg blir så ufattelig lei av at man skal flytte lønnsforhandlinger og lønnsfordeling lokalt. Splitt og hersk |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
© All rights reserved
|
Nå må ikke du komme her å psyke meg ned, nå når jeg akkurat har begynt å glede meg. Klart dette gjelder alle skoler, Høyre forskjelsbehandler jo ikke? Alle skal jo ha like muligheter, i alle fall så lenge de har like mye penger i banken. (Og har de ikke penger i banken her, så har de sikkert litt på lur på en konto i Sveits.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Protonterapeut
|
Kjenner jeg deg? Er du min tvilling?
![]() |
#14 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Høyre (Bergen) vil innføre lærerbonus (bt.no)Huff for en ordning. Jeg synes allerede jeg hører et par av de mer sytete kollegene mine hyle igjen og igjen: "Jeg gjør SÅ mye! Jeg jobber og jobber, og er på skolen døgnet rundt." Samtidig tar de hundreognioghalvfjers røykepauser mens de lar resten av teamene vente for å kunne bli ferdig med møter og samarbeid. Tror ikke de hyler noe lavere om denne ordningen kommer i stand. -For ingen andre på skolen jobber noe, vel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Høyre (Bergen) vil innføre lærerbonus (bt.no)Så Høyre (i Bergen?) stemmer mot å bruke ekstra penger i skolen nå fordi de vil ha pengene klare dersom de vinner valget? Altså, skolen får mindre penger nå, pga. Høyre, og så kan de, hvis de vinner valget, si "Se så flinke vi er for nå får skolen mer penger enn før". |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|