Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvorfor?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-06, 01:31   #1
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvorfor?

Hvorfor sitter jeg her igjen til langt på natt? Jeg skulle ha sovet mange timer nå, i stedenfor sitter jeg her og gumler kanelboller og vet jeg kommer til å bli et trøtt vrak i morgen (i dag) og slankekuren min gikk rett vest da jeg ikke klarte å motstå posen med kanelboller som lyste mot meg på butikken tidligere i dag.

..men jeg har hatt en koselig kveld her inne! ER så mye spennende å lese her, veldig koselig forum!

NÅ skal jeg legge meg, natti natt!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv  
Gammel 10-10-06, 01:37   #2
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvorfor?

Jeg har veldig trøbbel med å komme meg i seng om kveldene, blir som regel langt på natt, jeg er et nattmenneske, sikkert derfor jeg jobbet kun nattskift i 15 år også,
Skulle gjerne hatt en kanelbolle også. det er kjempe godt.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv  
Gammel 10-10-06, 04:15   #3
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor?

Jeg kan slå selskap med dere. Her er klokken 2230, dvs. kl. 0330 i Norge.
Ingen kanelboller, men har smelt i meg en pose salmiakk-kuler...mmmm.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no