|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Hva ønsker du deg av hjemmestrikkede ting?Jeg har rota så fælt i år, men det er fremdeles litt tid igjen til å strikke julepresanger. Jeg kjenner en god del som har som uttrykt ønske å få noe hjemmestrikket, og jeg klarer i hvert fall noen presanger.
![]() |
![]() |
#2 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ønsker du deg av hjemmestrikkede ting?Hadde blitt mest glad for en kul lue. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hva ønsker du deg av hjemmestrikkede ting?Jeg er veldig glad i hjemmelagde votter og luer. Jeg er mye ute på tur med hunden, og det er godt med votter i litt ulike tykkelser.
![]() |
#4 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg av hjemmestrikkede ting?Denne følger jeg for inspirasjon til egne gaver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ønsker du deg av hjemmestrikkede ting?Jeg hadde blitt veldig glad for alt det der. Kanskje aller mest sokker, for jeg sliter ut de jeg får så fort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg av hjemmestrikkede ting?Ullvotter med kult mønster. Akkurat nå ønsker jeg meg puddelvotter, om du hadde tenkt å strikke til meg.
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg av hjemmestrikkede ting?
![]() |
![]() |
#11 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg av hjemmestrikkede ting?Sokker blir slitt ut, så det er alltid ganske safe. Skjerf ønsker jeg meg alltid flere av. Jeg bruker derimot nesten aldri lue, og der er det også vanskeligere å være sikre på at den passer og ser ok ut på.
![]() |
#12 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg av hjemmestrikkede ting?Sokker til meg og mannen. Jeg hadde også blitt glad for votter. Lue og skjerf bruker jeg sjelden, jeg bruker pannebånd og buff.
![]() |
#13 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva ønsker du deg av hjemmestrikkede ting?I fjor var det ei som hadde strikka juletrær i nydelig creme som sto på en pinne til julekalenderen på jobb. Dei var såååå fine! Om du tenker noko anna enn til å ha på seg.
![]() |
![]() |
#16 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva ønsker du deg av hjemmestrikkede ting?Votter og sokker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ønsker du deg av hjemmestrikkede ting?Votter tenker jeg at man aldri får nok av, de forsvinner til titt og stadighet.
![]() |
#18 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva ønsker du deg av hjemmestrikkede ting?Votter (tovede eller tradisjonelt mønstrete), sokker og (for å tilføye enda ett produkt) hals. Jeg er svært kresen på luer, bruker det sjelden og finner enda sjeldnere noen jeg liker, så det hadde vært for stort sjansespill for akkurat meg. Og sånne små skjerf bruker jeg ikke.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 14-11-23 kl 12:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hva ønsker du deg av hjemmestrikkede ting?Sokker tenker jeg. Evt lue, men det trenger jeg ikke like MANGE av. De slites ikke ut p å samme vis. Og jeg er ikke så opptatt av sånt, så jeg har et par stykker og de dekker mine behov. Mine døtre kan muligens ikke få nok luer, men de er langt under grensa for angitt alderspekter.
![]() |
#20 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg av hjemmestrikkede ting?
Lov å håpe.
![]() |
|
|