|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
bits and pieces
|
![]() Fjerne oljelukt fra klærGuttungen var uheldig i dag og sølte hydraulikkolje på seg.
![]() |
![]() |
#2 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fjerne oljelukt fra klærLufte lenge og vaske med eddik? Så lenge oljen ikke ødelegger maskinen.
![]() |
#4 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Fjerne oljelukt fra klærJeg bruker flytende gallesåpe fra Clas Ohlson til alt av klær og ting som er tilsølt av "noe".
![]() |
#6 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fjerne oljelukt fra klærIkke ha det i vaskemaskinen, da lukter maskina olje leeenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Fjerne oljelukt fra klærDa har genseren vært 2 runder med sitronsåpe. For hånd. Og i vann med edikk i natt. Lukter fortsatt mye alt for mye. Ny runde edikkvann til i morgen.
Sist redigert av star : 23-11-23 kl 15:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Fjerne oljelukt fra klærOmo Sport er god til luktfjerning. Jeg har bare brukt det flytende vaskemiddelet, men i ditt tilfelle ville jeg nok gått for sprayen først og så vaskemiddelet etterpå.
![]() |
#9 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Fjerne oljelukt fra klærJeg ga opp og hang genser og jakke på terrassen. Og der har de hengt til denne uka. Da tok jeg inn genseren for å sjekke lukta.
![]() |
![]() |
|
|