![]() |
#1 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Lading av Zoe og IT-nettFor drøyt 1,5 år siden kjøpte jeg en Renault Zoe av forhandler. Bilen er jeg strålende fornøyd med og har ladet i Borettslaget ser jeg har bodd uten problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lading av Zoe og IT-nettEtter å ha lest om elbiler i mange år før vi kjøpte en så sitter der bare i mitt hode at "Zoe er noe kluss medbpnfå lader til" uten at jeg helt har lagret hva.
![]() |
#4 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Lading av Zoe og IT-netthttps://www.elbilgrossisten.no/en/pa...r-pa-it-nettet |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Lading av Zoe og IT-nettSelg bilen og kjøp en annen modell, jeg tror ikke du kan forvente at forhandler vil heve kjøpet eller gi deg penger tilbake etter 18 måneder...
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Lading av Zoe og IT-nettJeg tipper det er en sånn ting man forventes å sette seg inn i før man kjøper. Vi vurderte Zoe da vi kjøpte, men slo det fra oss på grunn av dette.
![]() |
![]() |
#7 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lading av Zoe og IT-nett
Det er nok det jeg heller mot, å kjøpe annen modell. Jeg forventer forøvrig ikke at de skal heve kjøpet, jeg ønsker bare å undersøke litt. Jeg hadde nok derimot forventet at dette faktisk ble opplyst ved kjøp av bilen, for hadde jeg visst dette ville jeg ikke valgt denne modellen.
Ikke alltid så greit å vite hva man faktisk skal sette seg inn i. Forhandleren var klar over at jeg ville ha en elbil som var enkel å lade hvor som helst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Lading av Zoe og IT-nettJeg har all mulig forståelse, kunne raskt havnet i samme situasjon selv. Og det er selvfølgelig sant at forhandler burde fortalt deg dette. Men det blir jo ord mot ord, særlig når det har gått så lang tid. Dessverre er det nok enkelte selgere som utnytter at folk stoler på dem.
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Lading av Zoe og IT-nettDette var nytt for meg også! Håper du får solgt den greit.
![]() |
#11 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Lading av Zoe og IT-nettKan du høre med dem du kjøpte bilen av? Drt bør være kjent for dem og jeg er enig i at de burde ha informert deg. Det bør være i deres interesse at du finner en løsning. Mulig du må ut med litt penger. På den annen side vil det koste å bytte bil også. I lenken til annemende skisseres det noen løsninger. Jeg ville sjekket dette før jeg byttet bil.
![]() |
|
|