|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Restaurant i Oslo til liten disputasmiddag (12-15 personer)Jeg leter etter en restaurant i Oslo sentrum som passer til disputasmiddag, det vil si at jeg tror vi trenger et noenlunde adskilt rom. Det må helst være fantastisk mat til en rimelig pris. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
En som trener
|
![]() Sv: Restaurant i Oslo til liten disputasmiddag (12-15 personer)Jeg var med i en dåpsmiddag på Nedre Foss Gård. Nydelig mat og veldig fint separat rom. Men om prisen var rimelig vet jeg ikke da, ikke jeg som betalte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Restaurant i Oslo til liten disputasmiddag (12-15 personer)Vi hadde konfirmasjon på Nedre Foss gård under pandemien (å samle så mange mennesker hjemme var forbudt). Jeg synes prisen var helt grei i forhold til det vi fikk servert, for det var skikkelig digg.
![]() |
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Restaurant i Oslo til liten disputasmiddag (12-15 personer)Vi har hatt flere gode erfaringer med 50-årsfeiringer (deriblant min egen) for ca. 20 personer i "chambre séparéé" på den asiatiske restauranten Foodie i Rådhusgata.
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Restaurant i Oslo til liten disputasmiddag (12-15 personer)Tusen takk for tips! Jeg sjekker ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|