|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Er folk enda på ravelry?Av div. grunner har jeg ikke hatt tid til å drive med håndarbeid. Har savnet det og lurer på om folk her inne gidder å oppdatere meg?
![]() |
#2 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Er folk enda på ravelry?Bruker Ravelry som oppskriftsdatabase, til å halde oversikt over garnlager og finne inspirasjon. Eg bruker ikkje forumdelen eller det sosiale rundt det. Det eg bruker mest er vel kanskje kombinasjonen av oppskrifter og garnlager - forslaga til kva ein kan bruke i ei bestemt oppskrift, frå lageret. Eg bruker òg å gå inn på andre sine prosjektbilder, dersom eg er usikker på korleis denne oppskrifta vil bli i noko anna enn originalgarnet.
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er folk enda på ravelry?Jeg bruker Ravelry mye. Til å legge ut det jeg lager, så jeg har oversikten selv, legger ut alt av garnlager, for da er det lettere å finne oppskrifter, og som nokon ser jeg ofte på andre sine prosjekter, hvis det er noe jeg har lyst til å lage.
![]() |
![]() |
#4 |
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er folk enda på ravelry?Jeg bruker Ravelry litt for oppskrifter og som nevnt tidligere; se produkt i annet enn originalt garn oppgitt. Instagram bruker jeg mer for inspirasjon.
![]() |
#5 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er folk enda på ravelry?Jeg bruker ravelry sånn som Nokon. Med strikkenotater til både meg og andre lesere. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|