Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Finnes det noen oversikt for tog og forsinkelser/når de kom frem?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-24, 11:57   #1
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Finnes det noen oversikt for tog og forsinkelser/når de kom frem?

Altså at man kan se forsinkelser for toget man tok på en gitt strekning? Det aktuelle toget er mer enn en uke tilbake i tid.

("Er toget i rute" fungerer forøvrig mye dårligere enn før - man kommer bare inn i en kjøp-billett-system, ikke i en oversikt over om et gitt tog er i rute eller ikke hvis det allerede er på vei.)

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-24, 09:07   #2
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finnes det noen oversikt for tog og forsinkelser/når de kom frem?

I norge: appen «nå». Den viser sanntid på alle stasjoner, ankomst og avgang.

Gammel 15-07-24, 09:07   #3
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Og der leste jeg spørsmålet en gang til. Tilbake i tid er jeg usikker på.

Gammel 15-07-24, 09:25   #4
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da måtte appen hete "før", tipper jeg

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-24, 09:30   #5
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Standard

Gammel 15-07-24, 12:09   #6
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 266
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Man kan laste ned rutegrafer hos Bane nor, men de er ikke akkurat lette å forstå. Har du prøvd å kontakte togselskapet eller Bane nor?

- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-24, 01:01   #7
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Denne typen informasjon er nok ikke så etterspurt av publikum. Jeg kan anbefale å dele postkasse og litt til med noen som jobber i Bane Nor, kanskje fortrinnsvis togledere eller trafikkstyrere. Jeg vet ikke hvor langt bak i tid de kan se, men systemet finnes altså for de som jobber med det.

Gammel 16-07-24, 02:44   #8
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Om det var forsinket, slik at du ønsker refusjon, så har de kontroll og vet.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-24, 09:37   #9
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var ikke med det aktuelle toget selv, men skulle allikevel gjerne visst om akkurat dette toget/buss for tog var i rute eller ikke, og hvis ikke hvor mye forsinket det var. Hvis jeg noen gang havner i den situasjonen at jeg deler postkasse ++ med en som jobber i relevant yrke skal jeg huske å spørre om avgang 18:15 fra Lillehammer lørdag 6. juli, til Asker. Derfra buss for tog fra Lensmannslia til Larvik med ankomst 00:00.

Gammel 16-07-24, 09:41   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du sender en henvendelse til Bane NOR, så skal de kunne svare deg på dette.

De har en chat-funksjon på sine nettsider. Eller de kan kontaktes på kundesenter@banenor.no

Gammel 16-07-24, 11:05   #11
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Standard

Takk, Tjorven!

(Hadde vært fint om det fantes noe som ga informasjonen på nett, og om "Er toget i rute" hadde fungert uavhengig av om toget har gått eller ikke, og ikke sendte deg inn i en kjøp-billett-loop i stedet.)

Gammel 16-07-24, 12:45   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror det finnes en sånn side. Jeg fikk i hvert fall hjelp av en kollega til å finne frem til noe sånt en gang jeg skulle søke om refusjon for en togreise, men jeg husker ikke hva siden het. (Kollegaen har en fortid som togleder/trafikkstyrer. )

Gammel 03-09-24, 18:07   #13
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Da måtte appen hete "før", tipper jeg

Dette tenker jeg på hver gang jeg bruker NÅ - appen .

Gammel 03-09-24, 22:24   #14
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jeg er ikke helt sikker på hva du spør etter og om dette er svaret, men på Bane NOR sine eksterne sider fant jeg dette: https://www.banenor.no/reise-og-traf...etsstatistikk/

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-24, 22:30   #15
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Standard

Hovedinnlegget er ikke lenger aktuelt, mitt forrige innlegg var bare en digresjon.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:15.