|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
14-07-24, 11:57 | #1 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
|
Finnes det noen oversikt for tog og forsinkelser/når de kom frem?Altså at man kan se forsinkelser for toget man tok på en gitt strekning? Det aktuelle toget er mer enn en uke tilbake i tid. |
15-07-24, 12:09 | #6 |
finner ut av mye
|
Sv: Finnes det noen oversikt for tog og forsinkelser/når de kom frem?Man kan laste ned rutegrafer hos Bane nor, men de er ikke akkurat lette å forstå. Har du prøvd å kontakte togselskapet eller Bane nor?
16-07-24, 01:01 | #7 |
Kakemonster
|
Sv: Finnes det noen oversikt for tog og forsinkelser/når de kom frem?Denne typen informasjon er nok ikke så etterspurt av publikum. Jeg kan anbefale å dele postkasse og litt til med noen som jobber i Bane Nor, kanskje fortrinnsvis togledere eller trafikkstyrere. Jeg vet ikke hvor langt bak i tid de kan se, men systemet finnes altså for de som jobber med det.
16-07-24, 09:37 | #9 |
Har ingen tittel
|
Sv: Finnes det noen oversikt for tog og forsinkelser/når de kom frem?Jeg var ikke med det aktuelle toget selv, men skulle allikevel gjerne visst om akkurat dette toget/buss for tog var i rute eller ikke, og hvis ikke hvor mye forsinket det var. Hvis jeg noen gang havner i den situasjonen at jeg deler postkasse ++ med en som jobber i relevant yrke skal jeg huske å spørre om avgang 18:15 fra Lillehammer lørdag 6. juli, til Asker. Derfra buss for tog fra Lensmannslia til Larvik med ankomst 00:00. |
16-07-24, 09:41 | #10 |
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Finnes det noen oversikt for tog og forsinkelser/når de kom frem?Hvis du sender en henvendelse til Bane NOR, så skal de kunne svare deg på dette.
16-07-24, 11:05 | #11 |
Har ingen tittel
|
Sv: Finnes det noen oversikt for tog og forsinkelser/når de kom frem?Takk, Tjorven! |
16-07-24, 12:45 | #12 |
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Finnes det noen oversikt for tog og forsinkelser/når de kom frem?Jeg tror det finnes en sånn side. Jeg fikk i hvert fall hjelp av en kollega til å finne frem til noe sånt en gang jeg skulle søke om refusjon for en togreise, men jeg husker ikke hva siden het. (Kollegaen har en fortid som togleder/trafikkstyrer. )
03-09-24, 22:24 | #14 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
|
Sv: Finnes det noen oversikt for tog og forsinkelser/når de kom frem?Jeg er ikke helt sikker på hva du spør etter og om dette er svaret, men på Bane NOR sine eksterne sider fant jeg dette: https://www.banenor.no/reise-og-traf...etsstatistikk/ |
03-09-24, 22:30 | #15 |
Har ingen tittel
|
Sv: Finnes det noen oversikt for tog og forsinkelser/når de kom frem?Hovedinnlegget er ikke lenger aktuelt, mitt forrige innlegg var bare en digresjon. |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|