|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Noen med erfaringer rundt Kapp Verde?Vi har de siste årene hatt en ukes tur til Gran Canaria og kunne tenkt oss noe i vi ter og. I fjor var vi to uker i Thailand og jeg elsket at turen ble forlenget til to uker: hadde glatt dratt dit i vinter og! Men: livet skjer og det er ting rundt oss som gjør at jeg er veldig usikker på om jeg kommer meg avgårde på vintertur i år. Men vi har ett vennepar som gjerne vil ha oss med på tur, og ønsker tur til Kapp verde.
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Noen med erfaringer rundt Kapp Verde?Kusina mi var der for et par år siden og hun og mannen var veldig fornøyde med turen, men nå er de glade i all inklusive de da, så det hjelper sikkert. Flyturen dit er vel en times tid lengre enn til Gran Canaria og det kan ikke være mye tidsforskjell å snakke om, så det bør gå fint med en uke hvis dere synes GC går greit med ukestur.
![]() |
#3 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Noen med erfaringer rundt Kapp Verde?Med AI er det antagelig til Sal? Det er helt ok, men det er jo en minivariant av Granca, så da må man være innstilt på det.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen med erfaringer rundt Kapp Verde?Naboene var for noen år siden og var veldig fornøyde.
![]() |
|
|