Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Kan noen hjelpe meg?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-07, 07:37   #1
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Kan noen hjelpe meg?

Kan noen hjelpe meg å gjøre to tegninger jeg har scannet inn mindre?
Jeg får ikke resiza selv, skjønner faktisk ikke det programmet som fulgte med denne læppen...
De er kjempestore.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 08:27   #2
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg?

Jeg får ikke vist frem kjøkkenet mitt.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 08:28   #3
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg?

Kan du ikke resize i Paint da? Det programmet følger vel med alle pc'er..

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 08:33   #4
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg?

Jeg får det ikke til..
Men jeg skal forske litt til.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 08:46   #5
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg?

Klarte det! :iler til kjøkkentråden:

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 09:55   #6
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg?

Image resizer finnes som powertool til XP. Du installerer det, så er det bare å høyreklikke på ikonet til bildefila, og velge resize. Så velger du liten eller medium eller hva det nå skulle være, og lager en ny, mindre fil.
http://www.microsoft.com/windowsxp/d...powertoys.mspx
(Et stykke ned på siden, link til nedlasting på høyre side.)

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 11:05   #7
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg?

Jeg har Vista.

Jeg pleide å bruke PSP 8.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no