|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Størrelse på Bergans parkas?Jeg vurderer å kjøpe meg en Bergans Bjerke 3 i 1 parkas. Jeg har funnet en brukt str L, men er usikker på om den er stor nok. Ingen fysisk butikk i min nærhet har den, jeg tror kanskje den er utgått, finner den heller ikke på nett. Er det noen som har den eller noe tilsvarende og kan si noe om størrelse? Jeg bruker str 40/42 i bukser, men trenger nok 42 i overkroppen da brystmål er 107 cm. Jeg bruker L i mange merker, men har ikke noe i Bergans. Noen som vet hvordan de er i størrelse? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Størrelse på Bergans parkas?Jeg bruker samme størrelse som deg omtrent, og har L i to jakker fra Bergans. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Størrelse på Bergans parkas?Jeg har ikke parkas, men regntøyet jeg har og har hatt fra Bergans har vært stort i størrelsen slik at jeg har gått ned en str i forhold til normalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Størrelse på Bergans parkas?Jeg er også 107 rundt brystet, og min erfaring er at Bergansjakker er store i størrelsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Sv: Størrelse på Bergans parkas?Jeg er 158 cm høy, så da tar jeg sjansen på at str l er stort nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Størrelse på Bergans parkas?Jeg har en slik, og tror det skal gå fint. Jeg måler 103 over brystet. Det er i tillegg noe stretch i stoffet hvis det er den jeg har.
![]() |
![]() |
#7 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Størrelse på Bergans parkas?Min erfaring er at Bergans er litt stort i størrelsen, så vil tro L går fint |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Sv: Størrelse på Bergans parkas?Jeg fant en på Tise, men selgeren responderer ikke! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|