|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
21-11-24, 10:53 | #1 |
Introvert optimist
|
Dine beste Svalbard-tipsMannen og jeg skal til Svalbard en langhelg midt i februar og jeg ønsker meg tips til aktiviteter og hva man bare MÅ se.
21-11-24, 14:31 | #2 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
|
Sv: Dine beste Svalbard-tipsJeg likte godt å kjøre snøscoter, det var skikkelig kult. Jeg kjører aldri annet enn bil og sykkel så for meg var det en skikkelig kul ting å gjøre. Det gikk innimellom så fort at alt bare ristet og jeg så ikke hvor fort det gikk.
21-11-24, 14:33 | #3 |
Introvert optimist
|
Sv: Dine beste Svalbard-tipsKjørte du selv eller satt du på med noen andre?
21-11-24, 14:36 | #4 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
|
Sv: Dine beste Svalbard-tipsVi kjørte selv. Det var ikke alle som kjørte fort, det var bare noen korte strekk. Men velig gøy! De fleste skjørte i pent tempo og det var ingen forutsetning å rase i vet, jeg er nok mest overrasket over hvor morro jeg synes det var. Andre jegkjenner var på langtur og jeg tror ikke de var oppe i høye hastigheter i det hele tatt.
21-11-24, 17:51 | #5 |
Yes, we can!!
|
Sv: Dine beste Svalbard-tipsMinste har vært to ganger med kompiser, og de har nok litt andre preferanser enn voksne folk, men han anbefaler grottetur, hundespann (de kombinerte de to), gruvetur var veldig interessant, og en båttur.
21-11-24, 17:58 | #6 |
Yes, we can!!
|
Sv: Dine beste Svalbard-tipsOg så må du følge svenske Cecilia på insta! @sejsejlija, tror jeg det er.
21-11-24, 18:59 | #7 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
|
Sv: Dine beste Svalbard-tipsSnøscooter til Barentsburg var kjempegøy. Enkel rute. Kjøring med hundespann var gøy, og tur i gruve. Elsket Svalbard!
|
|