Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Dine beste Svalbard-tips

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-24, 10:53   #1
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dine beste Svalbard-tips

Mannen og jeg skal til Svalbard en langhelg midt i februar og jeg ønsker meg tips til aktiviteter og hva man bare MÅ se.

Hvem har de beste nordlysturene, for eksempel? Det er liksom hovedgrunnen til reisen, for mannen er ikke fornøyd med mulighetene for å se nordlys her i sør.

Det skal være kosetur, så strabasiøse seks-åtte timers klatreturer og sånn går helt klart ut.

Gode restaurant-tips tas også veldig gjerne i mot.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-24, 14:31   #2
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dine beste Svalbard-tips

Jeg likte godt å kjøre snøscoter, det var skikkelig kult. Jeg kjører aldri annet enn bil og sykkel så for meg var det en skikkelig kul ting å gjøre. Det gikk innimellom så fort at alt bare ristet og jeg så ikke hvor fort det gikk.

Det er lenge siden så hvem vi kjørte med aner jeg ikke.

Gammel 21-11-24, 14:33   #3
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjørte du selv eller satt du på med noen andre?

Jeg har opplevd at en kollega som prøvde for første gang forulykket skikkelig ille, så jeg kjenner jeg er skeptisk til å kjøre selv.

Gammel 21-11-24, 14:36   #4
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Vi kjørte selv. Det var ikke alle som kjørte fort, det var bare noen korte strekk. Men velig gøy! De fleste skjørte i pent tempo og det var ingen forutsetning å rase i vet, jeg er nok mest overrasket over hvor morro jeg synes det var. Andre jegkjenner var på langtur og jeg tror ikke de var oppe i høye hastigheter i det hele tatt.

Gammel 21-11-24, 17:51   #5
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Minste har vært to ganger med kompiser, og de har nok litt andre preferanser enn voksne folk, men han anbefaler grottetur, hundespann (de kombinerte de to), gruvetur var veldig interessant, og en båttur.

Du finner all informasjon på visit Svalbard sine sider, og der kan du også booke.

Gammel 21-11-24, 17:58   #6
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og så må du følge svenske Cecilia på insta! @sejsejlija, tror jeg det er.

Ikke så mange reisetips, men mye natur! Og en søt hund.

Gammel 21-11-24, 18:59   #7
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Snøscooter til Barentsburg var kjempegøy. Enkel rute. Kjøring med hundespann var gøy, og tur i gruve. Elsket Svalbard!

Gammel 21-11-24, 22:27   #8
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes båttur med rib var veldig gøy, men det var i juni da.

Gammel 22-11-24, 09:57   #9
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Standard

Tusen takk for tips!

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:22.