|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva kjøper dere til jente på 19/20Gjelder min eldste som er nesten 20. Noen gode tips? Hun skal studere utenbys til høsten.
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva kjøper dere til jente på 19/20Kommer jo an på om hun har noe særlig utstyr enda. Sushisett kjøpte jeg til niesen i fjor; vaffeljern og toastjern har Datteren fått ved ulike anledninger. En hyggelig kokebok, en ildfast form og et muffinsbrett? Vannkoker og tekanne? Presskanne hvis hun drikker kaffe?
![]() |
#3 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva kjøper dere til jente på 19/20Tenker min skal få Aeropress kaffebrygger med liten kvern til, hun skal tre måneder utenlands på nyåret, og den ser ut til å være liten og fin å ha med seg på reise, for å lage kaffe hvor man er. Så ønsker hun seg jumbokopp fra Le Creuset, som hun sikkert også kommer til å få. Og muligens noe annet småtteri i tillegg, det er jo ikke veldig dyre ting.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 25-11-24 kl 22:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva kjøper dere til jente på 19/20Min samler på Mummi kopper og asjetter, så det tenker jeg broren kan kjøpe til henne.
![]() |
#7 |
WF: BNBE
![]() Sv: Hva kjøper dere til jente på 19/20Min får stavmikser, digital kjøkkenvekt og bodymist. Alt fra ønskeliste.
![]() |
#8 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva kjøper dere til jente på 19/20Min blir nok boende hjemme enda noen år, så foreløpig er det ikke huslige ting på ønskelisten |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bare sær
![]() Sv: Hva kjøper dere til jente på 19/20Min yngste har nettopp hatt bursdag og fikk støpejernsgryte.
![]() |
#10 |
Semiaktiv
![]() Sv: Hva kjøper dere til jente på 19/20ReMarkable skrivetablet er også fint for studenter.
![]() |
#11 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Hva kjøper dere til jente på 19/20UGG tøfler, kortholder, klær og smykker står på ønskelista her.
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva kjøper dere til jente på 19/20Begge mine får i år mest ting som forbereder dem på å flytte hjemmefra. Det er nå et halvt og et og et halvt år til det skjer.
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kjøper dere til jente på 19/2021-åringen får nytt headset (det gamle er øydelagt), 18-åringen får stor koffert og noko eg ikkje heilt har bestemt enda.
![]() |
#14 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva kjøper dere til jente på 19/20Mine 19-åringer har omtrent bare fått konsert-, musikal- og teaterbilletter de siste åra. Det er det de ønsker seg mest, og det er dyrt for en student. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() Sv: Hva kjøper dere til jente på 19/20Vår 2o åring har ønskeliste. Ull,regnsett som hin kan ha ull inder, treningstights,brødrister, sånn film til sånn apparat som tar minibilder, regnjakke/poncho, penger.
![]() |
![]() |
#16 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva kjøper dere til jente på 19/20Jeg tar ikke sjansen på å kjøpe så mye annet enn det som står på ønskelisten. I år er det treningstøy, stort sett.
![]() |
#17 |
Teller ned
![]() Sv: Hva kjøper dere til jente på 19/20Min ønsker seg klokke fra Mockberg, armbånd, charms og ull. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Semiaktiv
![]() Sv: Hva kjøper dere til jente på 19/20
Alt dette er på min 17-årings (innholdsrike) ønskeliste også, men enda mer spesifisert. Hun har lenket til to spesifikke Mockberg-klokker, spesifisert Nomination armbånd, som hun fikk i bursdagsgave (har videreført og oppdatert bursdagsønskelista), så ønsker hun seg flere charms/links til dette. Og har ramset opp strikkede ting som sokker, votter, leggvarmere, gensere og cardigans, med eksempelbilder. I tillegg til masse annet, i ulike prisklasser: Hårføner, Marvel-poster, fine hårstrikker, ringer feks fra Dark, varmeteppe, stort smykkeskrin, Monin karamellsyrup, air diffuser, veske (uspesifisert), penger, hvite converse, frisørtime for å stripe håret ... og den mest optimistiske: "Tur til Bali for å besøke storesøster".
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 27-11-24 kl 09:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hva kjøper dere til jente på 19/20Min som fyller 20 flyttet hjemmefra i fjor. Hun fikk tegnesaker, garn og hodetelefoner i fjor, og i år får hun Aurlandssko og stativ til iPaden (som hun har alle notene sine på), som hun ønsker seg.
![]() |
|
|