Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Utendørs lyslenker - kaldt lys

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-24, 17:10   #1
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Utendørs lyslenker - kaldt lys

Over alt finner jeg lyslenker som lyser varmt, gult, nesten oransje. Jeg foretrekker kaldt «hvitt» lys, men fant det ikke der jeg var i dag. Noen som vet hvor det selges. Fysisk butikk Osloområdet

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-24, 17:53   #2
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utendørs lyslenker- kaldt lys

På clas ohlson her jeg bor ligger lyslenker med kaldt og varmt lys i nærheten av hverandre.

Gammel 26-11-24, 18:14   #3
liefje
Musk

liefje sin avatar

liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

På clas ohlson her jeg bor ligger lyslenker med kaldt og varmt lys i nærheten av hverandre.

Min Clas Ohlsson hadde bare med varmt lys dessverre

Gammel 26-11-24, 18:29   #4
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Rusta har. De er billige også, men kvaliteten er nok ikke super dessverre.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-24, 18:30   #5
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Du kan sjekke på nettsiden hvilke butikker som har inne: https://www.clasohlson.com/no/LED-ly...abel/p/36-7659

Gammel 26-11-24, 18:36   #6
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt på Nille. Det var i fjor, men kanskje de har i år også?

Gammel 26-11-24, 20:29   #7
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Europris her har både hvitt og gult lys mener jeg.

Gammel 27-11-24, 00:26   #8
liefje
Musk

liefje sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg har kjøpt på Nille. Det var i fjor, men kanskje de har i år også?

Nille hadde ikke heller, dessverre.

Gammel 27-11-24, 00:35   #9
liefje
Musk

liefje sin avatar

Standard

Du kan sjekke på nettsiden hvilke butikker som har inne: https://www.clasohlson.com/no/LED-ly...abel/p/36-7659

Det står det søren meg at de har denne der jeg var selv om den ansatte som hjalp meg så at de ikke hadde og jeg ikke fant i hyllen. Irriterende men prøver igjen. Takk!

Gammel 27-11-24, 16:15   #10
liefje
Musk

liefje sin avatar

Standard

Jeg holdt nesten på å bestille en sånn, men leste på anmeldelsene at lyset var blåhvitt. Det blir også feil. Jeg vil bare ha vanlig hvitt. Ja, jeg er sær. Hahahaha. Så jeg leter videre.

Var innom Maxbo i Drammensveien også. Der hadde de mange typer lyslenker, men alle med dette varme lyset. Mannen som hjalp meg fortalte at det er dette "folk vil ha" så de tar bare inn de med varmt lys. Jeg følger tydeligvis ikke lyslenke-moten.

Gammel 27-11-24, 16:34   #11
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 263
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utendørs lyslenker - kaldt lys

Jeg har en himla lang lenke med 800 lys som skal være varmhvit, men jeg synes de er for hvite. Husker ikke hvor jeg kjøpte dem, men PM hvis interessert

Gammel 27-11-24, 16:36   #12
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg tok feil, Europris har varmhvite og varmglød, så om varmhvit er for.... Lite hvitt så har de vel ikke det. Men varmhvite er vel det hvite som ikke er blåhvite, aka kaldhvit?

Gammel 27-11-24, 16:48   #13
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Disse?

Gammel 27-11-24, 17:21   #14
liefje
Musk

liefje sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg har en himla lang lenke med 800 lys som skal være varmhvit, men jeg synes de er for hvite. Husker ikke hvor jeg kjøpte dem, men PM hvis interessert

Takk for tilbudet, men hvis du bor i Bergen, blir det litt for plundrete. Jeg finner nok en, ellers tar jeg kontakt. Og himla langt, kan bli for lang, skal bare ha den på balkongen.

Gammel 27-11-24, 17:22   #15
liefje
Musk

liefje sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Disse?

Den ser veldig fin ut, men bli sansynligvis for lang. Skal bare være på en balkong. Hahaha. Jeg er vanskelig, ja. Får måle litt og ta meg en tur innom lampemagasinet. Står at de har en med 180 lys, også. Men den skal visst være 350 (!!!) meter lang. Det er forhåpentligvis en skrivefeil.

Sist redigert av liefje : 27-11-24 kl 17:28.
Gammel 27-11-24, 17:24   #16
liefje
Musk

liefje sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg tok feil, Europris har varmhvite og varmglød, så om varmhvit er for.... Lite hvitt så har de vel ikke det. Men varmhvite er vel det hvite som ikke er blåhvite, aka kaldhvit?

Det var det, da. Er så mange nyanser og jeg er så sær at jeg nesten må se dem live tror jeg. Jeg vil dog tro at du er inne på noe. Kaldhvit blir blå mens varmhvite forhåpentligvis er riktig. Ante ikke at dette skulle være så vanskelig, men takk uansett.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:13.