Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Legge biteskinne i vann med klorin?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-24, 19:03   #1
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Legge biteskinne i vann med klorin?

Jeg har en biteskinne. I det siste har jeg ikke fått den ordentlig ren, til tross for vasking med tannkost og oppvaskmiddel hver dag. Jeg har også lagt den i vann med oppvaskmiddel, blitt bedre men ikke helt bra. (Jeg bruker en gel mot munntørrhet før jeg putter inn biteskinna, tror det er det som har lagt seg i kriker og kroker, som ikke går helt vekk.)

Jeg vurderer å legge biteskinna i vann med klorin, siden den ble bedre av å ligge i vann med oppvaskmiddel.

Noen som vet om dette kan ødelegge biteskinna?

Gammel 28-11-24, 19:55   #2
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Legge biteskinne i vann med klorin?

Å ja, man kan Google.

Gammel 28-11-24, 19:56   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da knerten hadde gum så kjøpte vi et gemissmiddel på apoteket for å rengjøre. Det hjalp på ting som tannbørsten ikke fungerte på. Vil det være til hjelp?

Gammel 28-11-24, 20:23   #4
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Da knerten hadde gum så kjøpte vi et gemissmiddel på apoteket for å rengjøre. Det hjalp på ting som tannbørsten ikke fungerte på. Vil det være til hjelp?

Ja, det ble også anbefalt, så jeg. Kunne kjøpes på apotek ja. Har prøvd meg på klorin og vann nå, ser noen tannklinikker skriver 1 ss klorin i et vannglass i en halvtime, andre skriver 3-4 timer.

Gammel 28-11-24, 22:03   #5
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vaskemiddel gjorde mine sprø.

Gammel 29-11-24, 10:25   #6
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg pusser bare min med tannbørste og tannkrem jeg. Jeg burde kanskje sjekke ut hvordan den faktisk skal rengjøres ja.

Gammel 29-11-24, 10:51   #7
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Ja, det ble også anbefalt, så jeg. Kunne kjøpes på apotek ja. Har prøvd meg på klorin og vann nå, ser noen tannklinikker skriver 1 ss klorin i et vannglass i en halvtime, andre skriver 3-4 timer.

Dette ga ihvertfall en liten eim av klorin, som jeg ikke klarte å få vekk, selv ikke med grundig bløtlegging i vaskemiddel og puss med tannbørsten med sunlight.

Og kombinert med sensitive tannhalser og klorin gjorde at jeg ikke klarte å bruke den i natt. Får prøve å få tak i rensemiddel på apotek og se om det tar klorinrestene.

Gammel 29-11-24, 17:24   #8
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får forresten masse reklame for en sånn rensedings. Aner ikke noe mer om dem.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:47.