|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
28-11-24, 19:03 | #1 |
rakkarpus
|
Legge biteskinne i vann med klorin?Jeg har en biteskinne. I det siste har jeg ikke fått den ordentlig ren, til tross for vasking med tannkost og oppvaskmiddel hver dag. Jeg har også lagt den i vann med oppvaskmiddel, blitt bedre men ikke helt bra. (Jeg bruker en gel mot munntørrhet før jeg putter inn biteskinna, tror det er det som har lagt seg i kriker og kroker, som ikke går helt vekk.)
28-11-24, 19:56 | #3 |
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Legge biteskinne i vann med klorin?Da knerten hadde gum så kjøpte vi et gemissmiddel på apoteket for å rengjøre. Det hjalp på ting som tannbørsten ikke fungerte på. Vil det være til hjelp?
28-11-24, 20:23 | #4 |
rakkarpus
|
Sv: Legge biteskinne i vann med klorin?
Ja, det ble også anbefalt, så jeg. Kunne kjøpes på apotek ja. Har prøvd meg på klorin og vann nå, ser noen tannklinikker skriver 1 ss klorin i et vannglass i en halvtime, andre skriver 3-4 timer.
29-11-24, 10:25 | #6 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
|
Sv: Legge biteskinne i vann med klorin?Jeg pusser bare min med tannbørste og tannkrem jeg. Jeg burde kanskje sjekke ut hvordan den faktisk skal rengjøres ja.
29-11-24, 10:51 | #7 |
rakkarpus
|
Sv: Legge biteskinne i vann med klorin?
Dette ga ihvertfall en liten eim av klorin, som jeg ikke klarte å få vekk, selv ikke med grundig bløtlegging i vaskemiddel og puss med tannbørsten med sunlight.
29-11-24, 17:24 | #8 |
Yes, we can!!
|
Sv: Legge biteskinne i vann med klorin?Jeg får forresten masse reklame for en sånn rensedings. Aner ikke noe mer om dem.
|
|