|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Influensere som ikke er kjendiserHar noen tanker om deling av offentlig informasjon og bilder på sosiale medier, og så lurer jeg på hvor mye influensere som ennå ikke er kjendiser kan tjene..
![]() |
#2 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Influensere som ikke er kjendiserHar ikke lagt merke til noen sånne. Kjenner heller ingen som legger ut på den måten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Influensere som ikke er kjendiserMan kan ikke være influenser uten å være kjendis. Poenget er jo at man når ut til et ganske stort publikum.
![]() |
![]() |
#4 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Influensere som ikke er kjendiserSnap har jo blitt den nye greia, hvor folk legger ut alt de gjør i løpet av en dag, og tjener lassevis med penger hvis de har endel følgere. Vi snakker millioner for de med mange følgere. Hundrevis av intetsigende snapper i løpet av en dag.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 22-12-24 kl 10:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Influensere som ikke er kjendiserHar du ikke spurt om disse i en eller annen tråd for en god tid siden også? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Influensere som ikke er kjendiserDet er nok forskjellige intensjoner bak de jeg tenker på.
When you know better, you do better. Sist redigert av Ine : 22-12-24 kl 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Influensere som ikke er kjendiserJeg tror at dersom man er influenser innenfor en nisje kan man tjene nokså godt uten å ha masse følgere og være kjent for flertallet. Fordi man har en følgergrupper som er akkurat i kundegruppen til de som betaler deg for å vise frem produktene deres. Type strikkeinfluenser vil sannsynligvis ha en mye høyere prosent av følgere som kjøper noe de markedsfører enn influensere med masse følgere som annonserer for alt mulig rart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Influensere som ikke er kjendiserJeg følger en flott dame/jente på snap, har fulgt henne i mange år på Insta, men hun "flytter" mye over på snap for mulighetene for å tjene penger er større der.
![]() |
#9 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Influensere som ikke er kjendiserNå så jeg at Isabelle Raad, eller hvordan det skrives, har uttalt at hun tjener 2,5-3 mill i måneden, så skjønner hvorfor mange higer etter å bli influenser.
![]() |
#10 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Influensere som ikke er kjendiser
Jeg legger ofte ut på Instagram. Ikke hver dag, men ikke langt i fra. Det er mest på stories jeg deler, men så veldig privat er det ikke, mest om interesser og hobbyer. Mye løping, en del strikking, hund, turer, litt mat, en og annen bokomtale. Deler også stoff ang Palestina av og til. En sporadisk selfie finnes nok, men langt fra hver uke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Influensere som ikke er kjendiser
Jo, vi fant ut denne Trygve jobber på Haukeland sykehus. Det var samme personer det ble spurt om da også. Jeg trodde først dette var den gamle tråden.
![]() |
|
|