|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
frakoblet
|
![]() Det var jenta si, detVi sitter ute og drikker kaffe, yndlingsnaboen og vi. Og der kommer barna til en annen på tunet med en stabel plakater med FrP-propaganda - som de stifter opp på postkassestativet med den største selvfølgelighet. De tar runden, og vi hører stiftemaskinen jobber rundt i hele boligområdet. Vi fire satt og brant i fingrene etter å rive ned styggedommen, og da enern kom til, ba jeg henne og venninden gå og ta den ned. De så gjorde. Jeg skal ha meg frabedt å ha sånt søppel hengende midt i trynet.
![]() |
#2 |
awesom
|
![]() Sv: Det var jenta si, detEgentlig burde jeg som den intense Frp hater jeg er si "Flinke enern og flinke Safran
![]() |
#3 |
Live and let live
|
![]() Sv: Det var jenta si, detUnnskyld meg, men jeg blir litt målløs av at du sendte ungene dine avgårde for å ta dem ned. Jeg hadde aldri villet bruke ungene mine på en slik måte ...
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Det var jenta si, detBarn skal selvsagt indoktrineres til å ødelegge styggedom. Sånn bortsett fra det så er det ingen d i venninne.
![]() |
#6 |
Live and let live
|
![]() Sv: Det var jenta si, det
De skulle gjøre skikkelig arbeid når de først var i gang ja.
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Det var jenta si, detDet er selvsagt verre, men man kan ikke forvente annet av neandertalere.
![]() |
#10 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Det var jenta si, detJeg synes det er greit å ta ned den ene plakaten som er hengt på ditt stativ. Resten ville jeg ikke oppfordret til, nei. Og nei, det er ikke bedre å bruke barna sine til å sette dem opp heller.
![]() |
#11 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Det var jenta si, detJeg hadde også tatt ned plakaten fra mitt postkortstativ, og jeg synes også det er litt drøyt å sende ut unger til å henge opp partipropaganda, uavhrngig av hvilket parti det er.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Det var jenta si, detNei, jeg synes folk skal få henge opp partipropagandaen sin sjøl, eventuelt betale noen i dyre dommer for å gjøre det. Noen som er store nok til å takle eventuelle kommentarer fra forbipasserende.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
I mål
|
Signerer Kanne i sin helhet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det var jenta si, detTidlig krøkes som god politisk sans skal få
![]() |
#16 |
frakoblet
|
Hun fikk ikke akkurat kjeft.
![]() |
#17 |
I mål
|
Jeg er helt enig med deg i at det er skikkelig usmakelig, men rent prinsipielt synes jeg ikke unger skal læres opp til å dra ned ting fra andres kasser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
frakoblet
|
Andres kasser? Det var min kasse. De hadde til og med stappet noe OPPI kassen. Jeg lærer dem ikke opp til å dra ned ting fra andres kasser, men det kunne ikke ramle meg å kjefte på dem for det de gjorde. Iallefall ikke når det er den type propaganda det gjelder.
![]() |
#20 |
I mål
|
Nei, og det er der vi er forskjellige. Jeg ville nok påpekt at å dra ned ting fra andres kasser synes jeg ikke er en barneoppgave, uansett hva det gjelder. Egen kasse er noe helt annet selvsagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|