|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lettere utlada
|
![]() Hva driver du med på fritiden?Det lurer jeg på nå. Har du en hobby, gjør du noe gøy når du har fri? Eller slapper du bare av og koser deg foran tv,pc eller annet?
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Det er begrenset hva jeg orker å gjøre, men jeg har også kke så mange konkrete hobbyer.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Jeg spiller i korps. I tillegg trener jeg 3-5 dager i uka.
![]() |
#4 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Korps! Jeg spiller i et voksenkorps, og er styreleder i et skolekorps. Og strikking.
![]() |
#5 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Jeg trener stort sett hver dag, går tur med hunden og hjelper arvingen med hestene. Ikke mye tid til tv altså |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Jeg er en som gleder meg til å bli pensjonist, for da får jeg mer tid til alt det morsomme jeg holder på med.
![]() |
#7 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Korps og treningssenter.
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Godt spørsmål. Jeg driver å finner litt ut av dette for tiden.
![]() |
![]() |
#9 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Jeg sitter i et meget aktivt styre for en virksomhet som driver med blant annet andelslandbruk. Det tar det meste av fritiden min. I tillegg prøver jeg å trene litt systematisk, og gå turer i skogen.
![]() |
#10 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Tjorven:
![]() |
#11 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Jeg tar master på deltid så det er egentlig det eneste jeg driver med på fritiden. Men jeg er også veldig glad i hagen og drivhuset mitt, så når det er sesong for det så pusler jeg ute. Egentlig er jeg veldig glad i å lese og hekle, men jeg har sjeldent ro i kroppen til å drive med noen av delene. Jeg prøver å jogge annen hver dag, og så går jeg jo tur med hunden hver dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Jeg elsker å høre på lydbøker og strikke, evnt se en serie. Liker også å bake og lage mat. Sist redigert av gnuri : 07-03-25 kl 15:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Eg speler også i korps. Elles må eg innrømme at sofa og strikketøy er deilig. Prøver å vere litt flink å gå tur.
![]() |
#14 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Da jeg var sykmeldt, type utbrent, for et par år siden lærte jeg meg å knyte hosebånd og å veve på grindvev. Det er meditasjon for meg. Jeg gikk også mye tur i marka, stolpejakt.
![]() |
#15 |
I mål
|
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Når jeg har barn annenhver uke, har jeg i praksis ikke fritid. I den grad det kan kalles fritid da, bruker jeg fritiden til å jobbe mer eller se litt på tv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Jeg driver nettbutikk, synger i kor, trener 1-2 ganger hver uke,er kasserer i et par foreninger og forsøker å være mest mulig på Bruket (som vi jo pusser opp).
![]() |
#17 |
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Litt forskjellig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Jeg leser bøker, lager mat, ser TV (serier eller sport, først og fremst) og trener.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 07-03-25 kl 12:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Hva driver du med på fritiden?Akkurat nå nyter jeg at vi ikke lenger har dugnader, foreldremøter, kjøring og henting. Men vi har skaffet oss hund, så mye av den tiden jeg tidligere brukte på dette går nå til turer og lek. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|