Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Finnes denne utestolen?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-25, 21:33   #1
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Finnes denne utestolen?

Jeg har en liten platting ute som jeg ønsker meg en stol til. En stol jeg kan krølle meg opp i med pledd selv på regnfulle dager (har tak). Som en hule liksom.
Tenker type stol som f eks Magnolia hengestolen fra Bohus eller Lifjell stolen på Obs bygg.
Men ingen av de er dype nok og Obs sin har for kort "overheng".
Mulig jeg jakter noe som ikke finnes altså.

Gammel 28-04-25, 21:51   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes denne utestolen?

Litt annerledes, men har du sett Cocoon hengestol/telt/hule? Blir tettere, men leverer kanskje på hule-følelsen?

Gammel 28-04-25, 22:29   #3
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har hengestoler fra biltema på hytta. Jeg ser at Jula har relativt billige hengestoler. De vi har på hytta kan jeg krølle meg opp i med pledd og puter, eller dingle med beina over kanten på solfylte dager. https://www.jula.no/catalog/fritid/b...gestol-013264/

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-25, 00:15   #4
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

https://www.mobelringen.no/hagemoble...og-pute-332278

Jeg har denne, og elsker den! Skikkelig kokong-følelse, og det er deilig å krype ordentlig oppi den. God kvalitet på puter og alt.

Ser den er dyr. Jeg var heldig og fant den på et opphørssalg. Kanskje den finnes på Finn også?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:52.