|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tatt på
|
![]() Konfirmasjon - pynt og sliktJeg trenger inspirasjon!
![]() |
#2 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Konfirmasjon - pynt og sliktDet kommer jo litt an på konfirmanten, tenker jeg. Da min eldste var konfirmant var han lokallagsleder i NU, og jeg pyntet bordet med egne og lånte duker og tøyservietter, laget bordkort av diverse papp og avispapir, og brukte tomme flasker og Norgesglass til blomsterdekorasjoner. Til den yngste valgte jeg pent brettede papirservietter med grønne blader, regnbueflagg og blomsterbuketter i regnbuefarger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Konfirmasjon - pynt og sliktJeg synes det er fint hvis man pynter med noe som passer konfirmantens interesser. Eldste hadde musikk og Alice i Eventyrland som tema og Poden hadde Ringenes Herre, Star Wars og Harry Potter som tema. Kjøpte endel på Amazon UK, Cacas og Outland.
![]() |
![]() |
#4 |
Tatt på
|
![]() Sv: Konfirmasjon - pynt og sliktHvordan så pyntet ut? Plasseringen av pynten på bordene, hvordan så bordkortene ut? Hvordan ble pynten satt sammen? Jeg må se eksempler.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Konfirmasjon - pynt og sliktSend meg en melding med ditt mobilnr så skal jeg sende deg bilder fra min sønn sin konfirmasjon. Kjøpte servietter på Nille og Upstairs, lys på Europris og blomster fra Mester Grønn. Brukte små, lave vaser (Star Bucks flasker med iskaffe fra matbutikk).
![]() |
#6 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Konfirmasjon - pynt og sliktVår sønn var interessert i skogsarbeid med vedhogst denne tida her og vi hadde skog som tema. Det var strie som duk, og vi brukte svarte og grønne kubbelys, furukvist og grankvist, noen vedkubber, litt rekved, og bordkortene var en kappet gren med navn svidd inn i.
![]() |
#7 |
heimføing
|
![]() Sv: Konfirmasjon - pynt og sliktVar i konf der bordpynten var tomgods fra rommet til konfirmanten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tatt på
|
![]() Sv: Konfirmasjon - pynt og slikt
Takk for tips! Norgesglass og lignende har vi noen av, så det er absolutt et alternativ.
![]() |
#9 |
Tatt på
|
Det blir nok noe gamingrelatert pynt og litt fotballstæsj her og der.
![]() |
#10 |
Tatt på
|
Takk for tips! Har både Nille og Upstairs på nærmeste kjøpesenter. Skal definitivt innom de.
![]() |
#11 |
Tatt på
|
Det var veldig koselig pynt! Takk for bildet.
![]() |
#12 |
Tatt på
|
Hahaha, gøyal ide.
![]() |
#13 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Konfirmasjon - pynt og sliktHer er det vi pyntet med sist. Vi kjøpte 9 cl vannglass fra Lagerhaus. Kvelden før konfirmasjonen kjøpte jeg et par blomsterbuketter på Plantasjen og klippet dem til små buketter som passet i vannglassene. Vi hadde hvite duker og langs midten av bordet hadde vi falsk eføy, glassene med små buketter samt telysholdere som mannen min hadde skåret ut av bjørk selv.
![]() |
#14 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Konfirmasjon - pynt og sliktVår siste konfirmasjon var for et tvillingpar, ulikt kjønn, ulike interesser, så det var ikke så aktuelt med tradisjonelle "kjønnede" farger, eller tema basert på interesse. Så vi gikk for full fargefest, hadde ulike vaser med blomster i mange forskjellige farger, en blanding av korte stakelys, kubbelys og telys i ulike farger, forskjellige fargerike, blomstrete servietter ... Dukene var hvite da, de var fra serveringsstedet.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 13-05-25 kl 10:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Konfirmasjon - pynt og sliktTil eldste brukte vi lego-menn som bordkortholdere, og småbuketter av det slaget blomster som allerede var kjøpt inn til den kafeen vi fikk låne som lokale. Mener vi brukte en del kjøretøy i duplo også som bordpynt - særlig på det bordet hvor det var flest småbarn. Linduker + en i skarp turkis der hovedpersonen satt.
![]() |
#16 |
Semiaktiv
![]() Sv: Konfirmasjon - pynt og sliktNoe annet vi gjorde, som viste seg å være smart, var å kjøpe inn en liten fargeleggingsbok og et lite sett med fargeblyanter, som vi la på kuverten til gjester under skolealder (var en femåring i det ene selskapet og en treåring i det andre). Det ble veldig godt mottatt.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Konfirmasjon - pynt og slikthttps://photos.app.goo.gl/VBgr1BzXgdacwS8YA |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Semiaktiv
![]() Sv: Konfirmasjon - pynt og sliktNydelig!
![]() |
|
|