|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert optimist
|
![]() Svart mugg på lister i kjøleskapsdøra/kanterPå listene har det oppstått mugg/svart "utslett" og jeg lurer på om noen har gode tips og triks for å få vekk dette.
![]() |
#2 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Svart mugg på lister i kjøleskapsdøra/kanterJeg ville prøvd en blanding med eddik, sitron, vann og litt oppvaskemiddel.
![]() |
#4 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Svart mugg på lister i kjøleskapsdøra/kanterDe svarte prikkene og merkene er mest sannsynlig muggsopp som vokser der det dannes kondens langs kanten. Du kan også vaske med klorin. Klorin desinfiserer og bleker, men er ikke en såpe, så lønner seg å vaske med vaskemidler og mikrofiberklut først.
![]() |
#6 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Svart mugg på lister i kjøleskapsdøra/kanterKlorin gjorde susen. Det sitter igjen litt misfarging et par steder, men det får jeg ikke vekk med skrubbing, så det er nok noe annet.
![]() |
|
|