|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kremer og rens for voksen hud?Vi er vel mange i kategorien "voksne damer" her, og da lurer jeg på hva slags greier dere bruker til rensing av hud morgen og kveld, kremer osv dere bruker. Jeg er egentlig helt elendig på sånt, og trenger tips til greier som funker for voksen hud. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Kremer og rens for voksen hud?Jeg bytter hele tiden.
![]() |
#3 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Kremer og rens for voksen hud?Jeg bruker rens, serum og dag- og nattkrem fra Dr. Ankerstjerne. Har sensitiv og tørr hud, og det funker for meg. Trenger ekstra fukt og smører Decubal krem eller A-Derma exomega over hver kveld. Av og til bruker jeg cicaplast fra La Roche Posay.
![]() |
#4 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Kremer og rens for voksen hud?Jeg bruker hele denne serien fra Q-Corean: https://qkoreancosmetics.no/product/...en-4kinds-set/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Kremer og rens for voksen hud?Jeg er godt voksen, har tørr hud og fet t-sone, ikke sensitiv. Vask er Dermalogica cleansing gel på stor flaske, rensevann fra Paula’s Choise, det er sterkt, brukte den blå fra Ole Henriksen før det. Serum fra Clarins og natt og dagkrem fra Khiels.
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kremer og rens for voksen hud?Jeg bruker en serie fra Cosmica https://www.cosmica.no/product/age-d...cream-dry-skin
![]() |
![]() |
#7 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kremer og rens for voksen hud?Det er mange kremer jeg ikke tåler, så jeg har havnet på micellarvann for rens og Lipikar baume fra La Roche-Posay til fukt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Kremer og rens for voksen hud?Jeg har brukt koreansk hudpleie i omtrent 15 år nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Kremer og rens for voksen hud?Diverse koreansk hudpleie fra KaReBeauty.
![]() |
#10 |
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kremer og rens for voksen hud?Jeg bruker vann morgen og kveld. Om jeg bruker sminke en gang i blant, bruker jeg en klut med vann for å fjerne det bedre.
![]() |
|
|