Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kremer og rens for voksen hud?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel I går, 23:24   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kremer og rens for voksen hud?

Vi er vel mange i kategorien "voksne damer" her, og da lurer jeg på hva slags greier dere bruker til rensing av hud morgen og kveld, kremer osv dere bruker. Jeg er egentlig helt elendig på sånt, og trenger tips til greier som funker for voksen hud.

Har dere noen gode tips?

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel I går, 23:31   #2
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kremer og rens for voksen hud?

Jeg bytter hele tiden. Men jeg har veldig god erfaring med Avène.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 23:50   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker rens, serum og dag- og nattkrem fra Dr. Ankerstjerne. Har sensitiv og tørr hud, og det funker for meg. Trenger ekstra fukt og smører Decubal krem eller A-Derma exomega over hver kveld. Av og til bruker jeg cicaplast fra La Roche Posay.
Bruker micellar vann til å rense når jeg trenger at det går fort. Bruker den rosa fra Garnier.

Har også begynt å bruke renseservietter fra Q-korean, tetraforce ett eller annet. Tror egentlig det er mot uren hud, noe jeg ikke har men liker allikevel hvordan huden min blir av de.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 07:24   #4
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker hele denne serien fra Q-Corean: https://qkoreancosmetics.no/product/...en-4kinds-set/
I tillegg bruker seg øyekrem, rensekrem (snail) og rensepads (tetraforce).

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 08:09   #5
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er godt voksen, har tørr hud og fet t-sone, ikke sensitiv. Vask er Dermalogica cleansing gel på stor flaske, rensevann fra Paula’s Choise, det er sterkt, brukte den blå fra Ole Henriksen før det. Serum fra Clarins og natt og dagkrem fra Khiels.

Gammel I dag, 09:15   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 182
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker en serie fra Cosmica https://www.cosmica.no/product/age-d...cream-dry-skin

Særlig om vinteren blir huden min tørr, og da er denne til hjelp. Jeg bruker også et serum, øyekrem og nattkrem fra samme serie. De har ofte "3 for2"-tilbud på mitt lokale apotek.

Det finnes sikkert enda bedre ting, men denne er grei prismessig og altså tilgjengelig på mitt lokale apotek (som ligger i etasjen under leiligheten min ).

Gammel I dag, 09:50   #7
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Det er mange kremer jeg ikke tåler, så jeg har havnet på micellarvann for rens og Lipikar baume fra La Roche-Posay til fukt.

Shun er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel I dag, 10:04   #8
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har brukt koreansk hudpleie i omtrent 15 år nå.

Til å rense huden bruker jeg først oljerens, så skumrens og til slutt toner:
- Oljerens: Heimisch All Clean balm
- Skumrens: COSRX Low PH good morning cleanser
- Toner: Klairs supple preparation facial toner

Veldig fornøyd med denne kombinasjonen som fjerner både smuss, fett og makeup. Bruker begge rensene om kvelden, mens jeg bare bruker skumrensen om morgenen.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 14:06   #9
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Diverse koreansk hudpleie fra KaReBeauty.

Gammel I dag, 15:26   #10
Nada
Svada

Nada sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Jeg bruker vann morgen og kveld. Om jeg bruker sminke en gang i blant, bruker jeg en klut med vann for å fjerne det bedre.
Av krem bruker jeg en jeg lager selv, basert på talg. Huden min er så fin og sunn nå, i motsetning til før da jeg trodde jeg behøvde masse forskjellige ting. Ikke for alle dette, men for meg er det helt riktig.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:58.