Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Yogamatte

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-25, 01:57   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

Yogamatte

Er det stor forskjell på yogamatter? Jeg må ha en som er enkel å frakte med seg, men ikke for tynn å ligge på. Hva må jeg se etter da? Jeg må ha den til fredag, så netthandling utgår.

Gammel 14-08-25, 03:28   #2
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Yogamatte

Jeg har en fra Nike som jeg har hatt i over 20 år, så jeg tviler på at den selges fortsatt. Men den er like god, og det jeg liker med den er at overflaten er litt seig på en måte, så jeg sklir ikke. Det kan være en fordel.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-25, 09:47   #3
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

På Rusta har de yogamatte-bag som er praktisk. De selger også matter. Ville valgt 4 eller 5 mm, ikke 3. Andre steder er det av og til med bære-stropp, men ikke alltid. Bærestropp kan også kjøpes løs, jeg har en fra TGR.

Gammel 14-08-25, 10:27   #4
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en fra Casall, eller sammen o tar på bærestropp men den har også en egen liten bag. Du får den på Anton Sport.
Ligger stødig på gulvet og er ikke for tynn.

https://www.antonsport.no/sok?query=Yogamatte

Gammel 14-08-25, 10:33   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en eldre utgave av denne (min er roda på den ene siden og beige på den andre): https://www.casall.com/nb-no/tools/w...15-0-533153151

Jeg liker at det er litt tykkelse på den. Min har ikke bærestropp, men jeg har en treningsveske hvor matta får plass til å stå opp i den ene enden, så det er ikke noe stort savn.

I fjor vinter la jeg min elsk på hot yoga, så nå er det nesten sånn at jeg gleder meg til kaldere tider slik at jeg kan begynne med det igjen. (Og når kommer det på flere HotYoga-saler på Sats i Oslo. )

Gammel 14-08-25, 12:37   #6
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Datteren min er en del mer avansert (*host* understatement) yogi enn meg, og føler hun fort sklir på de fleste yogamatter når hun blir svett. Så hun holder seg til Lululemon-matten sin, som hun sier er «noe heeeelt annet» enn de andre hun har prøvd.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-25, 11:06   #7
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg sverger til Manduka, fordi jeg føler alle andre matter blir for glatte. Har prøvd en del av de billigere og har blant annet de fra Rusta til yogagruppa jeg underviser på jobb. De er helt greie, men jeg ville ikke hatt de til eget bruk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:22.