Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Restaurantanbefaling Oslo

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-25, 10:37   #1
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Restaurantanbefaling Oslo

Vi har som tradisjon å gi barn med kjærester restaurantbesøk med alt de vil av mat og drikke i julegave. Nå er vi blitt 14 personer, så det kan ikke være av de aller dyreste restaurantene, men vi ønsker et sted der det er mulig å få god mat både for de av oss som spiser alt, og for de som ikke rører noe som helst fra havet.

Fra før har vi vært på f.eks Mehfel, Eik andre etasje, Kain Neo Filippinsk bistro og Feniquia.

Er det noen som har en god ide?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-25, 11:22   #2
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restaurantanbefaling Oslo

Ingen?

Gammel 17-09-25, 11:38   #3
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes The Little Pickle gir veldig mye for pengene.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-25, 11:40   #4
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Tusen takk - har ikke hørt om den, så må sjekke

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg synes The Little Pickle gir veldig mye for pengene.

Gammel 17-09-25, 11:52   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere har jo vært på Feniquia, men jeg liker Mela Cafe veldig godt. Det er hakket mindre formelt, men også hakket koseligere, syns jeg.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-25, 12:04   #6
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Ikke dumt- takk for forslag

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Dere har jo vært på Feniquia, men jeg liker Mela Cafe veldig godt. Det er hakket mindre formelt, men også hakket koseligere, syns jeg.

Gammel 17-09-25, 13:04   #7
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Jeg er veldig glad i Thai Orchid. Vi spiser ofte på Agave på Lambertseter senter og liker maten godt der, men det er jo på et kjøpesenter ...

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-25, 14:51   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes de har god mat på Jimmy’s og har alltid fått veldig trivelig service. Og tanken er at man skal dele, så da blir det enklere for de særspiste.

Vi hadde et fikk veldig god mat på Osloslo i forrige uke, men de har et konsept som trolig ikke passer helt.

Gammel 17-09-25, 15:53   #9
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt dyrt kanskje, men Nodee i Bjørvika syntes jeg var veldig fint og god mat.

Gammel 17-09-25, 18:40   #10
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg koste meg masse med blant annet kalvebrisselen på Grotten i går. Og veldig god Cremant på glass.

Gammel 17-09-25, 20:17   #11
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Thai Orchid hørtes nydelig ut- må sjekke den. Takk

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg er veldig glad i Thai Orchid. Vi spiser ofte på Agave på Lambertseter senter og liker maten godt der, men det er jo på et kjøpesenter ...

Gammel 17-09-25, 20:20   #12
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Denne så super ut- skal definitivt testes Takk for tips

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg synes de har god mat på Jimmy’s og har alltid fått veldig trivelig service. Og tanken er at man skal dele, så da blir det enklere for de særspiste.

Vi hadde et fikk veldig god mat på Osloslo i forrige uke, men de har et konsept som trolig ikke passer helt.

Gammel 17-09-25, 20:20   #13
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Nodee har nydelig mat, men jeg synes kanskje den er vel bråkete når vi er såpass mange som skal spise sammen. Men takk for tips

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Litt dyrt kanskje, men Nodee i Bjørvika syntes jeg var veldig fint og god mat.

Gammel 17-09-25, 20:23   #14
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Skal definitivt testes av mannen og meg. Jeg elsker god cremant

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Jeg koste meg masse med blant annet kalvebrisselen på Grotten i går. Og veldig god Cremant på glass.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:40.