|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Har du vært i Leuven?Jeg har mulighet til å dra på et interessant kurs på universitetet i Leuven i desember.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Har du vært i Leuven?Jeg har ikke vært i Leuven, men en annen belgisk by av samme type, med middelslderstrukturen med kirke i midten. De er veldig koselige. De har denne kunstruta: https://www.kuleuven.be/600years/sch...-waves?lang=en
|
|
|
#3 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du vært i Leuven?Jeg mener flere av mine studievenner tok et semester der og var veldig fornøyd. Jeg var der en kveld, en gang jeg var i Brussel, og husker det som et hyggelig sted.
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Sv: Har du vært i Leuven?Vært der flere ganger på kurs. Det er en koselig by med koselige uteserveringer, fint marked om det er rett tid på året… en av de byene jeg gjerne drar på kurs til.
|
|
|
#5 |
|
kamerat
|
Sv: Har du vært i Leuven?Jeg har vært i Leuven og syntes det var koselig.
|
|
|
#6 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du vært i Leuven?Jeg har vært på ball der, på et slott der, så det finnes flott og historisk arkitektur.
|
|
|
|
#7 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Har du vært i Leuven?Hm, takk alle! Det ser ut som jeg må overvinne «orker ikke» og ta en tur.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#8 |
|
kamerat
|
Sv: Har du vært i Leuven?NB! det er den gamle flamske byen som er koselig. Tror ikke Louvain-la-Neuve er så veldig stas.
|
![]() |
|
|